Μαύρος Γάτος - ο Μακεδών...!
Φίλους έχω μόνο τα ποντίκια...
Λίγα λόγια για εμένα
Στην αρχή ήμουν άσπρος...! αλλά με τις βλακίες που ακούω και βλέπω καθημερινά έγινα μαύρος...!
Σελίδες


18 αναγνώστες
Σάββατο, 12 Απριλίου 2014
02:03

 Π  Ρ  Ο  Σ  Κ  Λ  Η  Σ  Η

                                            ΑΡ.ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ 8/2014 

Καλούνται τα  μέλη  του  Δ.Σ.  σε ΤΑΚΤΙΚΗ  συνεδρίαση 

στις  16 / 4 / 2014  ημέρα  Τετάρτη  και ώρα 3.00 μ.μ.

στην αίθουσα  συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου (στον 2ο όρο φο του κτιρίου του ΚΑΠΗ Κουφαλίων)  όπου θα συζητηθούν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, όπως παρακάτω:

1.       Έκθεση εσόδων – εξόδων Α΄ Τριμήνου για τον έλεγχο υλοποίησης του προϋπολογισμού, έτους 2014, Δήμου Χαλκηδόνος

2.       3η Τροποποίηση Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου, έτους 2014

3.       Έγκριση 7ης Τροποποίησης Προϋπολογισμού του Δήμου, έτους 2014.

4.       Έγκριση διενέργειας προμηθειών και εργασιών του Δήμου, έτους 2014

5.       Έγκριση διενέργειας προμηθειών και εργασιών του Δήμου, για την λειτουργία του κολυμβητηρίου για το έτος 2014

6.       Πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση Ι.Δ.Ο.Χ, διάρκειας έως δύο μήνες για την κάλυψη αναγκών λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Δήμου Χαλκηδόνος.

7.       Πρόσληψη προσωπικού, ενός (1) οδηγού – Χειριστή μηχανημάτων για την επάνδρωση του press container (επαγγελματικής κατηγορίας), με σύμβαση Ι.Δ.Ο.Χ, διάρκειας έως δύο μήνες για την μεταφορά των απορριμμάτων της Δ.Ε. Χαλκηδόνας Δήμου Χαλκηδόνος, στον ΧΥΤΑ «Μαυροράχης»

8.       Έγκριση εκμίσθωσης κοινόχρηστου δημοτικού χώρου για εγκατάσταση ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ στην Δ.Κ. ΚΟΥΦΑΛΙΩΝ, για την θρησκευτική πανήγυρη του Αγ. Πνεύματος – ΑΝΤΡΙΑΔΑ 2014.

9.       Έγκριση απευθείας εκμίσθωσης του χώρου του Νηπιαγωγείου και της Λαϊκής Αγοράς έκτασης 800 τ.μ στην Δ.Κ. Ν.Μεσήμβριας για εγκατάσταση ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ, στην θρησκευτική πανήγυρη της «Κυριακής των Μυροφόρων»

10.   Έγκριση απευθείας εκμίσθωσης δημοτικού χώρου έκτασης 1.400 τμ για εγκατάσταση ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ στη πλατεία Ι. Μεταξά της Δ.Κ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, κατά το χρονικό διάστημα από Πέμπτη 17/04/2013 μέχρι και την Παρασκευή 25/4/2013 για το ΠΑΣΧΑ και του πανηγυριού της Ζωοδόχου Πηγής

 

11.   Επικαιροποίηση της με αριθμό 81/2004 Απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου, του πρώην Καποδιστριακού Δήμου Αγίου Αθανασίου που αφορά: «Τροποποίηση ρυμοτομικού σχεδίου στην περιοχή της νότιας εισόδου του πρώην Δημοτικού Διαμερίσματος και νυν Δημοτικής Κοινότητας Νέας Μεσημβρίας»

12.   Έγκριση 1ου Α.Π.Ε. και 1ου Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε. του έργου «Επισκευή Δημοτικού κτιρίου στην πλατεία Ι. Μεταξά» αρ. μελ. 45/2009

13.   Έγκριση της μελέτης για την εκτέλεση του έργου «Συντήρηση εγκαταστάσεων σχολικών κτηρίων Δήμου Χαλκηδόνος έτους 2014»

14.   Έγκριση εκτέλεσης της εργασίας με τίτλο: «Συντήρηση του υδατόπυργου Παρθενίου» προϋπ/σμού 5.500,00 € με Φ.Π.Α.

15.   Χορήγηση παράτασης, με αναθεώρηση, της συμβατικής προθεσμίας εκτέλεσης του έργου «Συνδέσεις ιδιωτικών παροχών δικτύου αποχέτευσης του υπολοίπου τμήματος συνοικισμού Κουφαλίων» κατά πέντε (5) επί πλέον μήνες, χωρίς Αναθεώρηση, δηλαδή μέχρι και τις 1/10/2014

16.   Έγκριση χορήγησης υψηλής εποπτείας στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ ΑΕ κατά την κατασκευή του έργου «Κατασκευή δικτύου μεταφοράς λυμάτων περιοχής Δ.Ενότητας Αγ. Αθανασίου Δ. Χαλκηδόνος προς την Ε.Ε.Λ. Θεσσαλονίκης».

17.   Έγκριση εκτέλεσης της εργασίας με τίτλο: «Εργασίες Συντήρησης δημοτικών κτηρίων και πλατειών Δ.Ε. Χαλκηδόνας»

18.   Ένσταση της «Κ/Ξ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ Π. – ΤΣΕΛΕΠΗ Δ. – ΤΣΕΛΕΠΗΣ Γ. ΕΔΕ» αναδόχου του έργου: «Ανακατασκευή αγωνιστικού χώρου γηπέδου ποδοσφαίρου και κατασκευή βοηθητικού γηπέδου στο Δ.Δ.Βαθυλάκκου.»

Εισηγητές θεμάτων:  2ου  και από 11ο έως 18ου  Αντιδήμαρχος Κορώνας,                 1ου έως 3ου  & 10ου -  Αντιδήμαρχος κ. Χούλιας,

      Ο Πρόεδρος του Δ.Σ 

 Κων/νος Ταξιάρχης

Το σχόλιό σας
31 αναγνώστες
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
00:23

Τον πρώτο σε όλη την Κεντρική Μακεδονία βρεφονηπιακό σταθμό για άτομα με αναπηρία θεμελίωσε σήμερα ο δήμος Νεάπολης-Συκεών.  

Ο Βρεφονηπιακός Σταθμός Ολοκληρωμένης Φροντίδας και Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης ΑμεΑ, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, αναπτύσσεται σε οικοπεδικό χώρο συνολικής έκτασης 465 τετραγωγικών, στη συμβολή των οδών Τριπόλεως και Κομνηνών στη συνοικία Αρμενοχωρίου.

Εκεί θα ανεγερθεί κτίριο πέντε ορόφων, για τη στέγαση Βρεφονηπιακού Σταθμού Ολοκληρωμένης Φροντίδας για 33 νήπια και 20 βρέφη, καθώς και Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Ατόμων με Αναπηρία, με ειδικό διαμέρισμα και οικοτροφείο για 10 άτομα.

Στον πρώτο όροφο θα αναπτυχθεί το τμήμα των νηπίων με ισόγεια πρόσβαση, στο δεύτερο το τμήμα των βρεφών, ενώ στον τρίτο τα γραφεία του σταθμού.

Στον τρίτο όροφο, επίσης, θα αναπτυχθεί το ειδικό διαμέρισμα με κουζίνα, καθιστικό και δύο δίκλινα υπνοδωμάτια, στον τέταρτο όροφο το οικοτροφείο με τρία υπνοδωμάτια, κουζίνα, τραπεζαρία και καθιστικό, και στον πέμπτο όροφο τα γραφεία της διεύθυνσης, της γραμματείας και του γραφείου προσωπικού, καθώς και αίθουσα εκδηλώσεων-σεμιναρίων.

Στο ισόγειο θα υπάρχει πυλωτή και χώρος στάθμευσης για πέντε αυτοκίνητα, και στο υπόγειο οι αποθήκες.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 2

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
38 αναγνώστες
Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014
02:18

alt

Ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 3 Απριλίου η δημόσια διαβούλευση για το Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Θεσσαλονίκης λίγο πριν κατατεθεί για ψήφιση στη βουλή ώστε να αποτελέσει πλέον νόμο του κράτους.

Το Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Θεσσαλονίκης είναι το σύνολο των κατευθύνσεων της πολιτικής, των στόχων, των προτεραιοτήτων, των προγραμμάτων και των μέτρων, που προβλέπονται για τη χωροταξική και οικιστική οργάνωση, την οικονομική ανασυγκρότηση και την περιβαλλοντική προστασία της της ευρύτερης περιοχής και των όμορων νομών της Θεσσαλονίκης σύμφωνα με τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης. 

Με το άρθρο 52 (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ XVII ) που αφορά στις μεταφορές προβλέπεται επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου προς τις "δορυφορικές " πόλεις της Θεσσαλονίκης όπως και η προαστιακή σύνδεση του νομού Πέλλας μέσω Γιαννιτσών που έχει ενταχθεί όπως είναι γνωστό στην "ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ " από το Μάϊο του 2008. 

Η εξέλιξη αυτή σχετικά με την προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης -Γιαννιτσών-Έδεσσας με τα τεράστια ανταποδοτικά οφέλη που θα έχει για το νομό ,την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας αλλά και τη χώρα γενικότερα , έρχεται να δικαιώσει για άλλη μια φορά τους πολυετείς αγώνες της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ» στην κατεύθυνση της υλοποίησής της. 

Η «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ» ΑΝΑΕΞΆΡΤΗΤΑ από την αρνητική πολιτική συγκυρία που υπάρχει σήμερα συνεχίζει την προσπάθεια διεκδίκησης της κατασκευής του νέου σιδηροδρομικού άξονα, πιστεύοντας ότι : 

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΓΙΑΤΙ: 

Θα συμβάλει ουσιαστικά στην ΑΝΑΠΤΥΞΗ, αφού θα διευκολύνει: 

• τις μετακινήσεις προσώπων - κυρίως εργαζομένων - και τις μεταφορές εμπορευμάτων από και προς τη Θεσσαλονίκη, τη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης όχι μόνο για το νομό ΠΕΛΛΑΣ, αλλά και τους νομούς ΦΛΩΡΙΝΑΣ και ΚΟΖΑΝΗΣ, σε χρόνο πολύ μικρότερο από αυτόν που επιτρέπει η υπάρχουσα σιδηροδρομική σύνδεση. 
• τη μετακίνηση επισκεπτών προς τις περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος του 
Νομού 
• την προαστικοποίηση πόλεων της Περιφέρειας και την αποκέντρωση του Πολεοδομικού Συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης στα πλαίσια της αλληλεπίδρασης και συμπληρωματικότητας, με αποτέλεσμα την ενίσχυση του κατασκευαστικού τομέα και των τοπικών αγορών. Θα είναι ισχυρός σύμμαχος για ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ και ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ, αφού: 
• θα αποθαρρύνει τη χρήση του Ι.Χ., με αποτέλεσμα τη μείωση κατανάλωσης ενέργειας και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, ενισχύοντας έτσι τη λήψη μέτρων κατά του φαινόμενου του θερμοκηπίου και της κλιματικής αλλαγής. 
• θα μεταφέρει με ασφάλεια και χρονική ακρίβεια επιβάτες και αγαθά, περιορίζοντας τα τροχαία ατυχήματα 
• θα μειώσει το ολοένα και αυξανόμενο φορτίο των εισερχόμενων μεταφορικών μέσων στην πόλη της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα την κυκλοφοριακή της ανακούφιση. 

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΓΙΑΤΙ : 

• στην ήδη υπάρχουσα γραμμή απομένει να προστεθεί το τμήμα ΓΕΦΥΡΑ - ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ – ΣΚΥΔΡΑ, μήκους 40 χιλιομέτρων μόνο. 
• το πεδινό ανάγλυφο της περιοχής και η απουσία εμποδίων ελαχιστοποιούν το κόστος και το χρόνο κατασκευής. 

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ 

Παρακάτω αναδημοσιεύουμε τον χάρτη που περιέχεται στην "ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ " και για πρώτη φορά 
αποσπάσματα από την παραπάνω μελέτη όπου γίνεται αναφορά στο χαμηλό κόστος κατασκευής λόγω του φιλικού ανάγλυφου της περιοχής. 

Ενώ ο προϋπολογισμός του έργου που αντιστοιχεί αγγίζει μόλις τα 161.482.000 ευρώ σε συνδυασμό με την τεράστια ανταποδοτικότητα του σε σχέση άλλα οδικά έργα υποδομής το κάνει να μοιάζει ακόμη φθηνότερο. 

* Θα πρἐπει να επισημάνουμε πως ενώ στον παραπάνω χάρτη της "ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ " διακρίνεται η σύνδεση με την Αριδαία (κίτρινο χρώμα) που και αυτή είναι πάγιο αίτημα της "ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ", στο περιεχόμενο της μελέτης, δε γίνεται καμία αναφορά σ΄αυτή.

ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΟΣΕ 

6.2.2 Θεσσαλονίκη -Ειδομένη 

Στη γραμμή αυτή και σύμφωνα με το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΣΕ μονή γραμμή παραμένει από το ΤΧ1 μέχρι τη Γέφυρα ενώ θα λειτουργεί ως διπλή γραμμή από τη Γέφυρα μέχρι την Ειδομένη. 
Στα πλαίσια του προαστιακού σιδηροδρόμου θα πρέπει να γίνει διπλασιασμός της γραμμής μέχρι τη Γέφυρα, να αναβαθμιστούν υφιστάμενοι σταθμοί και να κατασκευασθεί ένας νέος. 

6.2.3 Θεσσαλονίκη – Σέρρες (Νέα Ζίχνη) 

Στη γραμμή αυτή και σύμφωνα με το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΣΕ θα κατασκευασθεί πλήρης διπλή γραμμή μέχρι την πόλη των Σερρών συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτροδότησης, σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης. Μονή γραμμή θα παραμείνει το τμήμα από την πόλη των Σερρών μέχρι τη Νέα Ζίχνη. Στα πλαίσια των έργων του προαστιακού Σιδηροδρόμου θα ανακαινισθούν όλοι οι υφιστάμενοι σταθμοί (36 σταθμοί). 

6.2.4 Θεσσαλονίκη – Λάρισα 

Η γραμμή αυτή είναι η παλαιά γραμμή Θεσσαλονίκης – Λάρισας που αυτή την στιγμή δεν ευρίσκεται σε λειτουργία. Τμήματά της έχουν καταστραφεί ενώ ο ΟΣΕ δεν προτίθεται να εκτελέσει καμία εργασία έπ’ αυτής αφού οι συρμοί του εξυπηρετούνται από τη νέα σιδηροδρομική χάραξη. Για τη χρήση της από τον προαστιακό σιδηρόδρομο θα πρέπει να ανακατασκευασθεί η υποδομή της και η επιδομή σε όλο το μήκος της ενώ θα πρέπει να ανακαινισθούν και οι υφιστάμενοι σταθμοί της. Συμπληρωματικά, θα πρέπει να γίνει η ηλεκτροδότηση, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση της γραμμής. Η γραμμή θα παραμείνει μονή ενώ δεν θα εκτελεσθούν μεγάλα τεχνικά έργα (ανισόπεδες διαβάσεις) στις διασταυρώσεις της με το οδικό δίκτυο. 

6.2.5 Θεσσαλονίκη – Γέφυρα – Σκύδρα 

Πρόκειται για μια εντελώς νέα χάραξη η οποία δεν διέρχεται μέσω της πόλης της Βέροιας αλλά ακολουθεί τη διαδρομή προς Έδεσσα μέσω Πέλλας. Η νέα γραμμή αυτή προβλέπεται να συναντά την παλαιά στη Σκύδρα. Η γραμμή προτείνεται να είναι μονή, αλλά πλήρης με ηλεκτροδότηση, τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση ενώ θα διαθέτει στο τμήμα της από την Γέφυρα μέχρι τη Σκύδρα τέσσερις νέους σταθμούς. Το τμήμα αυτό είναι πεδινό και άρα δεν θα απαιτηθούν μεγάλα τεχνικά χάραξης (σήραγγες, κοιλαδογέφυρες κ.α.). Εκτιμάται, όμως, λόγω του υφιστάμενου πυκνού οδικού δικτύου στην περιοχή της χάραξης ότι θα απαιτηθούν περίπου 15 άνω / κάτω διαβάσεις / κόμβοι.. WS ATKINS INTERNATIONAL LTD – Μ. ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ  ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗΜΕΛΕΤΗΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣΑΝΑΠΤΥΞΗΣΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΟΣΕ 
Στο συγκεκριμένο τμήμα οι δύο σταθμοί της γραμμής βρίσκονται πλησίον του οδικού άξονα ΠΑΘΕ / Εγνατία Οδός. 

6.3.8 Γέφυρα – Σκύδρα 

• Ζώνη διαβάσεως της σιδηροδρομικής γραμμής 
Πρόκειται για νέα χάραξη διπλής γραμμής, όπου θα πρέπει να απαλλοτριωθεί η ζώνη διάβασης. Εκτιμήθηκε ότι για διπλή γραμμή θα πρέπει να απαλλοτριωθεί μία λωρίδα γης πλάτους 20 μ. και θεωρήθηκε ότι από τα 44 χλμ. του συνολικού μήκους της γραμμής τα 4,5 χλμ. ανήκουν σε αστική περιοχή, τα 9,0 χλμ. σε ημιαστική και τα 30,5 χλμ. σε αγροτική περιοχή

• Μεγάλα τεχνικά έργα κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής Στο τμήμα αυτό έχει προβλεφθεί να κατασκευασθούν δεκαπέντε (15) ανισόπεδες διαβάσεις. 
• Βοηθητικά τεχνικά έργα κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής Σε ολόκληρο το μήκος της γραμμής προβλέπεται να κατασκευασθούν μικρά βοηθητικά τεχνικά έργα όπως, περίφραξη της γραμμής, τοποθέτηση αυτόματων δρύφακτων σε όλες τις ισόπεδες διαβάσεις με το οδικό δίκτυο, υδραυλικά έργα (επενδεδυμένες τάφροι ποδός, σωληνωτοί αγωγοί κ.λπ.), μικροί τοίχοι αντιστήριξης κ.λ.π.. 
• Τεχνικά χαρακτηριστικά της σιδηροδρομικής γραμμής Η χάραξη θα πρέπει να ικανοποιεί τις προδιαγραφές ενός σύγχρονου προαστιακού σιδηροδρόμου. 
• Σύνδεση της σιδηροδρομικής γραμμής με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο Στη Γέφυρα θα συνδέεται με τις υφιστάμενες γραμμές προς ΤΧ1 και προς Ειδομένη. Στη Σκύδρα θα συνδέεται με τη γραμμή προς Έδεσσα και προς Πλατύ. 
• Σιδηροδρομικοί σταθμοί Οι νέοι σταθμοί που θα κατασκευασθούν στο τμήμα αυτό θα είναι τέσσερις (4). 
• Εκτιμώμενες δαπάνες των νέων σιδηροδρομικών γραμμών Οι δαπάνες των νέων σιδηροδρομικώνγραμμών ανέρχονται σε 137.482.000 ευρώ. 
• Εκτιμώμενη δαπάνη κατασκευής Εκτιμώμενες συνολικές δαπάνες που συμπεριλαμβάνουν και το κόστος κατασκευής τωντεσσάρων σταθμών ανέρχονται στο ποσό των 161.482.000 ευρώ. 
• Χρονοδιάγραμμα κατασκευής των έργων Προβλέπεται ότι είναι δυνατόν τα έργα να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2016. 
• Σύνδεση των σιδηροδρομικών γραμμών με το υπόλοιπο μεταφορικό δίκτυο Στο συγκεκριμένο τμήμα οι σταθμοί της γραμμή βρίσκονται πλησίον του δευτερεύοντος εθνικού οδικού δικτύου (Εθνική Οδός 2: Θεσσαλονίκη – Έδεσσα – Φλώρινα). WS ATKINS INTERNATIONAL LTD – Μ. ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ 6 Realplanet www.real.gr

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
32 αναγνώστες
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
16:00

ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗ

Το θέμα της γεώτρησης  στο Δ.Δ της  γέφυρας είχε αποτέλεσμα στο προτελευταίο δημοτικό συμβούλιο Χαλκηδόνας ( το τελευταίο με αυτήν την σύνθεση  θα γίνει – σύμφωνα με τον δήμαρχο - την Μ. Τετάρτη η την Μ. Τρίτη  και μάλιστα θα είναι μεσημεριανό αφού θα έχει ωρα έναρξης της 4 μ.μ.) να εχουμε έντονους διαξιφισμούς μεταξύ του δημάρχου Γιάννη Μπίκου και του τοπικού συμβουλίου Γέφυρας ( που υπόψη ήταν μαζί του στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές)

Άποψη μας είναι ότι το επίμαχο θέμα «τραβήχτηκε» και από της δυο πλευρές και καλό θα είναι να παύσουν οι τόνοι ένθε και ένθεν…και να κλείσει εδώ…το θέμα

Ο δήμαρχος σήμερα «επιτέθηκε» ( για κάποιους σκόπιμα) σε πρώην συνεργάτες του για την στάση που κράτησαν σε όλη την διάρκεια της θητείας του αποκαλώντας τους με λίγα λόγια «καιροσκόπους…»

Βέβαια και αυτή δεν «τσίμπησαν» από τους βαρύς...

χαρακτηρισμούς του δημάρχου και του «επιτέθηκαν» λέγοντας του ότι είναι ένας «ψεύτης…»και ότι έχει «διχάσει την τοπική κοινωνία…» 

Όπως ήταν επόμενο η αντίδραση δεν άργησε να έρθει και τα «πνεύματα οξύνθηκαν σε μεγάλο βαθμό αλλά εκεί μέτρησε η απόφαση του προέδρου για 10λεπτο διάλειμμα και τα «πνεύματα» ηρέμησαν…!

Όσον αφόρα τα θέματα ημερησίας διάταξης αυτά ψηφίστηκαν κατά πλειοψηφία…

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ... 

ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ...

ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΣΤΟ 

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ» 

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
19 αναγνώστες
Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014
15:19

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ...

ΕΝΟΤΗΤΑ...

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ...

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
«Πρώτη<123456789>Τελευταία»

Σχετικά με το blog
-Το blog μας περιλαμβάνει αιχμηρά και καυστικά σχόλια από την επικαιρότητα που επηρεάζουν άμεσα την ζωή μας...!

-ΕΠΙΣΗΣ... ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ - και όχι μόνο - ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ - ΑΘΛΗΤΙΚΑ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

Υ.Γ.1 ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ (ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ) ΟΤΙ ΚΕΧΑΓΙΑ ΣΤΑ "ΑΡΧ...Α" ΜΑΣ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΜΟΙΑ ...!!!

Y.Γ.2 ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ...ΚΑΤΩ...ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ...
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
17/4ΣΥΝΑΥΛΙΑ… Μπομπ Ντίλαν στη Θεσσαλονίκη
16/4Πώς θα πάρετε μετά το Πάσχα επίδομα από 500 έως 1.000 ευρώ
15/4ΕΝΕΡΓΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ * Συνέντευξη του υποψήφιου δημάρχου Χαλκηδόνος Φώτη Κυριακίδη
14/4ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
13/4Κακοκαιρία από Μ.Τετάρτη - Γενικά αίθριος το Πάσχα
12/4ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ και ώρα 3.00 μ.μ. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ
11/4ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΣΥΚΕΩΝ Θεμελιώθηκε παιδικός σταθμός για ΑμεΑ
10/4H προαστιακή σύνδεση Θεσ/νίκης - Γιαννιτσών - Έδεσσας στο νέο ρυθμιστικό σχέδιο Θεσ/νίκης
8/4Δημοτικό συμβούλιο Χαλκηδόνας με εντόνους διαξιφισμούς !!!
7/4Φώτο ρεπορτάζ από την διακήρυξη αρχών της δημοτικής παράταξης
6/4ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΙΣ 7 Μ.Μ. Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
5/4Όλα έτοιμα για τον 9ο Διεθνή Μαραθώνιο «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ»
4/4Το νόημα των αυτοδιοικητικών εκλογών σήμερα. Του Δημήτρη Σπαθάκη, πυροσβέστη
3/4ΓΕΩΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ;
2/4ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Πιο φθηνά από Σεπτέμβριο στη Θεσσαλονίκη
1/4Στιγμιότυπα από τον εθελοντικό καθαρισμός στο παράκτιο τμήμα εκβολών Γαλλικού Ποταμού