Γάτος - ο Μακεδών...!
Φίλους έχω μόνο τα ποντίκια...
Λίγα λόγια για εμένα
Στην αρχή ήμουν άσπρος...! αλλά με τις βλακίες που ακούω και βλέπω καθημερινά έγινα μαύρος...!
Σελίδες


168 αναγνώστες
Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου 2018
16:17

Φωτογραφία του Χρήστος Θεοδοσιάδης.

Το σχόλιό σας
131 αναγνώστες
Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018
19:41

Δράσεις με αφορμή την ημέρα μνήμης των θυμάτων Ολοκαυτώματος διοργανώνει την Κυριακή 28 Ιανουαρίου το Κέντρο Κοινωνικών Ιστορικών Μελετών Θεσσαλονίκης "Βαρδάρης".

Οι δράσεις περιλαμβάνουν περιήγηση με οδηγό τον Γιάννη Γκλαρνέτατζη στις 12.00 και προβολή ταινίες στις 20.30.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

"Το Κέντρο Κοινωνικών Ιστορικών Μελετών Θεσσαλονίκης «Βαρδάρης», με αφορμή την ημέρα μνήμης των θυμάτων Ολοκαυτώματος (27/1), και μια βδομάδα μετά τη δημόσια επανεμφάνιση στην πόλη των ιδεολογικών επιγόνων των ναζί που δεν δίστασαν να βεβηλώσουν το μνημείο του Ολοκαυτώματος, σας προσκαλεί στις δράσεις που διοργανώνει την Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018· δράσεις στο πλαίσιο του αγώνα της μνήμης ενάντια στη λήθη:

α) 12 το μεσημέρι

περιήγηση: «Από τις γειτονιές των ανθρώπων στους μαρτυρικούς τόπους» (επιμέλεια Γιάννης Γκλαρνέτατζης), με αφετηρία τον Παλιό Σιδηροδρομικό Σταθμό, από όπου έφευγαν τα τρένα του θανάτου για το Άουσβιτς. Με οδηγό τον Γιάννη Γκλαρνέτατζη θα αναζητήσουμε τα ίχνη της παρουσίας, αλλά και της απουσίας, της εβραϊκής κοινότητας της πόλης.

β) 20:30

προβολή ταινίας: Remember (Γράμμα από το Παρελθόν), στο Κοινωνικό Κέντρο / Στέκι Μεταναστών (Ερμού 23)".

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
238 αναγνώστες
Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου 2018
13:51

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Αθήνα- Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά!*Του Ιγνάτιου Καϊτεζίδη

Η είδηση είναι εξαιρετική. Ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης διαβεβαίωσε ότι από τις 6 Ιουνίου το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη με τρένο θα διαρκεί μόνο 3 ώρες και 20 λεπτά. Έπειτα από τέσσερις δεκαετίες μικραίνει η απόστασή μας από την πρωτεύουσα της χώρας και αναμφίβολα αυτό αποτελεί μια νίκη της τεχνολογίας. Τι μας οδήγησε, όμως, σε αυτήν τη μεγάλη είδηση; Τι άλλαξε και τρέχουμε με μεγαλύτερες ταχύτητες; Πολύ απλά, περάσαμε από την… Τρεναδράνεια στην Τρενιτάλια! Από το κράτος, στην εταιρία. Οι ελληνικές κυβερνήσεις κατάφεραν διαδοχικά να ναυαγήσει ένα ακόμη μονοπώλιο και ο μόνος καυγάς ήταν για το τίμημα της πώλησης. Ποιος θα το πουλούσε πιο ακριβά.

Αυτό που θα κάνουν οι Ιταλοί είναι πάρα πολύ απλό. Σύγχρονα συστήματα online κράτησης αντί για ουρές σε εκδοτήρια. Υπάλληλοι όσοι χρειάζονται, χωρίς κομματικές «συστάσεις». Υπηρεσίες & χαμόγελο στον επιβάτη, και όχι συμπεριφορά «μόνιμου» λοχία. Μηχανοδηγοί και προσωπικό που θα μπορεί να απολυθεί αν δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Αυτό που θα κάνουν είναι να εκσυγχρονίσουν το σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο μοιάζει με δίκτυο λούνα παρκ. Και να φέρουν τρένα από την Ιταλία. Τα παλιά τους τρένα, εννοείται! Γιατί τα δικά μας κουβαλούσαν μουλάρια στο έπος της Αλβανίας. Με εξαίρεση, βεβαίως, τα σύγχρονα τρένα που παραγγείλαμε, αλλά δυστυχώς, εξαιτίας ενός «μικρού» λάθους, οι ρόδες τους είχαν μεταξύ τους απόσταση μικρότερη από ό,τι οι ράγες! Και επειδή δεν μπορούσαμε να αλλάξουμε τις ράγες, κάναμε τα βαγόνια ντεκόρ και αποθήκες. Και φυσικά, ποτέ δεν μάθαμε το όνομα του φωστήρα που υπέγραψε την παραγγελία και αν σήμερα βρίσκεται σε μια αιώρα στη Χαβάη, απολαμβάνοντας την τιμή της υπογραφής του, ενώ θα έπρεπε να είναι σε κάποια φυλακή με δημευμένη την περιουσία του.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η νέα διαδρομή θα είναι γρήγορη. Και θα γίνει ακόμη ταχύτερη. Οι Ιταλοί δεν έρχονται να κάνουν πολιτική με τα τρένα, αλλά business. Το ερώτημα είναι γιατί δεν κατάφερε το κράτος μας να κάνει το ίδιο. Γιατί η επιλογή είναι (ξε)πουλάω και όχι εκμεταλλεύομαι; Τι μας έλειπε; Γιατί δεν μπορούσαμε να αλλάξουμε το δίκτυο με εκατοντάδες θέσεις εργασίας μέσα από ένα πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων; Γιατί δεν μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε δεκάδες Έλληνες επιστήμονες; Γιατί δεν επενδύσαμε λίγα εκατομμύρια να αγοράσουμε νέα σύγχρονα τρένα; Γιατί δεν είπαμε στο προσωπικό να χαμογελά στους επιβάτες; Τίποτε από αυτά δεν κάναμε. Ενώ μπορούσαμε. Είχε, βλέπετε, μείνει ενεργοποιημένο το πλήκτρο της αυτοκαταστροφής και κάθε κυβέρνηση που πέρασε από τον ΟΣΕ το πάτησε.

Το Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα γίνει σε 3 ώρες και 20 λεπτά. Κρίμα μόνο που δεν καταφέραμε να το κάνουμε εμείς και πολύ νωρίτερα.

*Ο Ιγνάτιος Καϊτεζίδης είναι δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη και αντιπρόεδρος της Επιτροπής Θεσμών της ΚΕΔΕ.

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
222 αναγνώστες
Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου 2018
21:35

Αποτέλεσμα εικόνας για Ανατροπές στο σύστημα εκπαίδευσης των νέων οδηγών

Ανατροπές στο σύστημα εκπαίδευσης των νέων οδηγών - Βασικός στόχος είναι να κοπεί το «λάδωμα» - Εξετάζεται ο θεσμός του «δόκιμου οδηγού»

Στη μεταρρύθμιση της εκπαίδευσης και του συστήματος εξετάσεων για να αποκτήσει κανείς δίπλωμα οδήγησης θα προχωρήσει το υπουργείο Μεταφορών, προκειμένου να καταπολεμηθεί η διαφθορά στον κλάδο.

Δημοσίευμα του Έθνους παρουσιάζει τους βασικούς άξονες του νομοσχεδίου, το οποίο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος της χρονιάς. Έχει στόχο να αλλάξει εκ βάθρων το σύστημα, αντικαθιστώντας το με ένα σύγχρονο και αδιάβλητο, με βασικό μέσο την αποφυγή της επαφής του εξεταστή με τον εξεταζόμενο σε όλα τα στάδια της διαδικασίας, αλλά και την καλύτερη κατάρτιση εκπαιδευτών και υποψηφίων.

Στο ίδιο νομοσχέδιο, όπως εξηγεί ο υφυπουργός μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, διερευνάται η θεσμοθέτηση του «δόκιμου οδηγού» είτε στα 17 είτε στα 18 χρόνια.

«Δεν έχουμε πάρει οριστικές αποφάσεις για το θεσμό. Εφόσον προκριθεί, θα μπορούσε να αφορά και τους νέους οδηγούς που έχουν κλείσει τα 18 χρόνια. Βάσει διεθνών στατιστικών, άλλωστε, προκύπτει ότ τα περισσότερα τροχαία γίνονται στην πρώτη πενταετία από την απόκτηση του διπλώματος, κάτι το οποίο αποτυπώνεται και στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων», τονίζει.

Θεωρητική εξέταση για το δίπλωμα οδήγησης με δεξαμενή θεμάτων όπως... στις Πανελλήνιες

Ριζικές αλλαγές προβλέπονται και στο σύστημα εκπαίδευσης και εξέτασης των υποψήφιων οδηγών. Στόχος η νέα διαδικασία να γίνει αδιάβλητη καθώς ο τζίρος της διαφθοράς και του «λαδώματος» στον κλάδο σύμφωνα με παλαιότερα ερευνητικά δεδομένα έφτασε τα 12ο εκατομμύρια ετησίως.

Και παρά το γεγονός ότι η… ταρίφα για ένα δίπλωμα έχει μειωθεί λόγω της οικονομικής κρίσης, η πρακτική φαίνεται ότι δεν έχει εγκαταλειφθεί. Αυτό προκύπτει και από τη σύλληψη ιδιοκτήτη σχολής οδηγών φέτος. Οι πληροφορίες ανέφεραν πως απαίτησε και έλαβε από 21χρονη ποσό 150 ευρώ για να χρηματίσει εξεταστές.

Σε ό,τι αφορά τις θεωρητικές εξετάσεις αναμένεται αναδιαμόρφωση των εγχειριδίων ώστε να συμπεριληφθούν οι αλλαγές που είχαν θεσπιστεί, αλλά δεν είχαν ενωματωθεί στην ύλη, καθώς ο ανάδοχος που είχε αναλάβει την προετοιμασία και την εκτύπωσή τους δεν είχε παραδώσει όλο το υλικό.

Αυτό που εξετάζεται είναι η διαμόρφωση μίας δεξαμενής θεμάτων στο πρότυπο των Πανελλαδικών εξετάσεων. Θα επιλέγεται τυχαία συνδυασμός ερωτήσεων, ο οποίος όμως δεν θα είναι ίδιος για το σύνολο των εξεταστικών κέντρων. Επιπλέον, μελετάται η απουσία επιτηρητή από την αίθουσα εξέτασης προκειμένου να μην υπάρχει πιθανότητα βοήθειας. Ο επιτηρητής θα ελέγχει την εξέταση μέσω οθόνης.

Μία από τις σημαντικές διαφοροποιήσεις του συστήματος θα αφορά στην εκπαίδευση των εκπαιδευτών. Στόχος είναι οι νέοι δάσκαλοι οδήγησης για να έχουν ολοκληρώσει ακαδημαϊκές σπουδές.

Εξεταζόμενος στην Αθήνα, εξεταστής στη Θεσσαλονίκη

Μέσα στο αυτοκίνητο κατά την πρακτική δοκιμασία θα βρίσκονται μόνο ο εξεταζόμενος και ο δάσκαλός του. Ο εξεταστής θα βρίσκεται σε απομακρυσμένο σημείο ή ακόμα και στο γραφείο του. Θα έχει τη δυνατότητα, μέσω ψηφιακής σύνδεσης να ελέγχει τη διαδικασία. Όπως ακριβώς θα έκανε και αν επέβαινε στο όχημα. Παράλληλα, το λογισμικό σύστημα θα προχωρά σε τυχαία επιλογή του εξεταστικού κέντρου που θα διενεργεί κάθε φορά την εξέταση.

Πρακτικά θα αποφασίζεται τυχαία και την τελευταία στιγμή εάν π.χ. τις εξετάσεις στην ΑΘήνα θα πραγματοποιήσει το κέντρο της Πάτρας ή της Θεσσαλονίκης! Και όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθεί ο υποψήφιος από την πόλη του.

Ο αριθμός των θεωρητικών μαθημάτων για το δίπλωμα οδήγησης έχει αυξηθεί στα 20. Ωστόσο υπάρχουν καταγγελίες ότι στην πραγματικότητα γίνονται πολύ λιγότερα στις σχολές οδηγών.

Έτσι, θα προβλεφθεί η δυνατότητα ηλεκτρονικής σύνδεσης των μηχανισμών ελέγχου του υπουργείου (σ.σ. control room) με τις σχολές. Στόχος να διασταυρώνεται αν τα άτομα που παρακολουθούν το μάθημα σε μία προκαθορισμένη ώρα είναι αυτοί που δηλώθηκαν.

Οι έλεγχοι θα είναι δειγματοληπτικοί. Η ποινή, όμως, σε περίπτωση ψευδούς δήλωσης θα είναι η ανάκληση της άδειας της σχολής.


 

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
182 αναγνώστες
Δευτέρα, 8 Ιανουαρίου 2018
17:09

Βαγγέλης Αποστόλου, Φωτογραφία: Eurokinissi

Σε περίπου 2,9 δισ. ευρώ ανήλθαν τα χρήματα που πλήρωσε, σε περισσότερους από 650.000 δικαιούχους, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης για το 2017. 

Συγκεκριμένα, για Άμεσες Ενισχύσεις καταβλήθηκε το ποσό των 2,1 δισ. ευρώ ενώ για το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης πληρώθηκαν περίπου 780 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικότερα: Συνολικά 2,1 δισ. ευρώ καταβλήθηκαν για τις Άμεσες Ενισχύσεις για καθεστώτα όπως: Βασική Ενίσχυση και Ενίσχυση για γεωργικές πρακτικές επωφελείς για το κλίμα και το περιβάλλον (Πράσινη Ενίσχυση) ετών 2017 και 2016 για τα Μικρά Νησιά Αιγαίου (μαστίχα Χίου, καλλιέργεια αμπέλου, πατάτα, τομάτα Σαντορίνης, κριθάρι Λήμνου παραδοσιακοί ελαιώνες κλπ), Μέτρα Αγοράς (Επιχειρησιακά Προγράμματα Οργανώσεων Παραγωγών στον τομέα των οπωροκηπευτικών, Προγράμματα εργασίας ελαιουργικών φορέων (ΟΕΦ), Αναδιάρθρωση Αμπελώνων, Πρόγραμμα προώθησης σε εσωτερική αγορά (Ε.Ε) και τρίτες χώρες κλπ) Επιστροφή Δημοσιονομικής Πειθαρχίας κλπ.

Το ποσό των 780 εκατ. ευρώ περίπου άγγιξαν οι πληρωμές για το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης. 

Συγκεκριμένα: Για το Μέτρο 13 (Εξισωτική Αποζημίωση) πραγματοποιήθηκαν πληρωμές περίπου 234 εκατ. ευρώ σε 335.221 δικαιούχους και ακόμη, 19 εκατ. ευρώ ως συμπληρωματικές πληρωμές για τα έτη 2012, 2013, 2014, 2015 και 2016.

Σε 170 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι πληρωμένες για τα Αγροπεριβαλλοντικά Μέτρα. Αναλυτικότερα, στις 30/11/2017 καταβλήθηκε ποσό ύψους 16 εκατ. ευρώ που αντιστοιχεί στην προκαταβολή (σε ποσοστό 70%) του Μέτρου 11 (Βιολογικές Καλλιέργειες), καθώς και 800.000 ευρώ για το Μέτρο 10.1.08 «Εφαρμογή της μεθόδου σεξουαλικής σύγχυσης των μικρολεπιδόπτερων» (Κομφούζιο) ως προκαταβολή (σε ποσοστό 70%) έτους 2017. 

Ως προς τα δύο προηγούμενα μέτρα, σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που πιστώνονται χρήματα στους παραγωγούς μόλις 5 μήνες μετά την ένταξή τους. 

Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν συμπληρωματικές πληρωμές για τις ανειλημμένες υποχρεώσεις των αγροτοπεριβαλλοντικών (Μέτρο 214 του ΠΑΑ 2007-2013) για τα έτη αιτήσεων 2012,2013,2014 και αρχικές πληρωμές για το έτος αιτήσεων 2015 και 2016.

Νέοι Γεωργοί
Σε 142 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι πληρωμές για περισσότερους από 11.000 δικαιούχους και συγκεκριμένα αφορούν την πρώτη δόση (70% του εγκεκριμένου ποσού) της Προκήρυξης έτους 2016 και για τη β’ ή/και γ’ δόση της Προκήρυξης έτους 2014.

Πρόωρη συνταξιοδότηση
Οι πληρωμές ανέρχονται στο συνολικό ποσό των 49 εκατ. ευρώ περίπου και τα ποσά της σύνταξης καταβάλλονται αδιάλειπτα κάθε μήνα στους λογαριασμούς των δικαιούχων.

Σχέδια Βελτίωσης: 27 εκατ. ευρώ
Επενδύσεις στη Μεταποίηση: 9 εκατ. ευρώ
Δημόσια Έργα: 66 εκατ. ευρώ
Ιδιωτικά Έργα: 15 εκατ. ευρώ περίπου
Leader: έχουν καταβληθεί σε Ομάδες Τοπικής Δράσεις ποσά που ανέρχονται συνολικά στα 37 εκατ. ευρώ περίπου.
Μέτρο 7.3 «Ευρυζωνικότητα», ύψους 12 εκατ. ευρώ περίπου.

Δουλεύουμε για να πιάνει τόπο κάθε ευρώ που δίνεται στον αγροτικό τομέα

«Τα κονδύλια που αιμοδότησαν τον αγροτικό τομέα κατά τον προηγούμενο χρόνο πλησίασαν τα 3 δισ. ευρώ. Έδωσαν μια μεγάλη ώθηση όχι μόνον στους ίδιους τους αγρότες, αλλά σε ολόκληρη την ελληνική ύπαιθρο η οποία στηρίζεται εν πολλοίς στην αγροτική δραστηριότητα» είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Βαγγέλης Αποστόλου.

Σημείωσε ότι «τα ποσά αυτά πληρώθηκα με σαφές χρονοδιάγραμμα, γνωστό για τους δικαιούχους» και συμπλήρωσε ότι «οι πληρωμές έγιναν χωρίς να επιβληθεί στη χώρα μας κανένα πρόστιμο ή καταλογισμός όπως συνέβαινε μόνιμα τα προηγούμενα χρόνια».

Υπογράμμισε μάλιστα ότι όλο αυτό ήταν «το αποτέλεσμα μιας μεγάλης προσπάθειας που ξεκινήσαμε από την πρώτη στιγμή που βρεθήκαμε στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης» που σύμφωνα με τον ίδιο ήταν μια προσπάθεια «για το νοικοκύρεμα των αγροτικών πληρωμών και για τη μεγιστοποίηση των πόρων».

Ο κ. Αποστόλου ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «κρίσιμο ζήτημα είναι να γίνεται η βέλτιστη και ορθολογική αξιοποίηση των διαθέσιμων κονδυλίων, με κριτήριο τις πραγματικές ανάγκες του αγροτικού τομέα και βεβαίως να εξαντληθεί κάθε δυνατότητα ενίσχυσης των νέων αγροτών».

Μάλιστα, ανέφερε ότι ιδιαίτερα υπό τις παρούσες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα, λόγω της παρατεταμένης ύφεσης των προηγούμενων ετών «κάθε ευρώ πρέπει να φέρει αποτέλεσμα, να πιάνει τόπο», και «έχει ειδικό βάρος η ουσιαστική αξιοποίηση των πόρων, στη βάση μιας ολοκληρωμένης εθνικής στρατηγικής για την αγροτική ανάπτυξη» που θα έχει στόχο να απαντά «στις προκλήσεις της εποχής, το διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον και τα χρόνια διαρθρωτικά προβλήματα και παθογένειες του πρωτογενή τομέα της Ελλάδας».

«Με αυτά τα κριτήρια πορευόμαστε», είπε ο κ. Αποστόλου και συνέχισε λέγοντας ότι «έτσι ώστε ο αγροτικός τομέας, με ανανεωμένο ανθρώπινο δυναμικό, με αξιοποίηση της έρευνας και της καινοτομίας, να μπει στην νέα εποχή ικανός να πρωταγωνιστήσει στην προσπάθεια για επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
«Πρώτη<34567891011>Τελευταία»

Σχετικά με το blog
-Το blog μας περιλαμβάνει αιχμηρά και καυστικά σχόλια από την επικαιρότητα που επηρεάζουν άμεσα την ζωή μας...!

-ΕΠΙΣΗΣ... ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ - και όχι μόνο - ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ - ΑΘΛΗΤΙΚΑ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

Υ.Γ.1 ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ (ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ) ΟΤΙ ΚΕΧΑΓΙΑ ΣΤΑ "ΑΡΧ...Α" ΜΑΣ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΜΟΙΑ ...!!!

Y.Γ.2 ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ...ΚΑΤΩ...ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ...
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
17/5Θεσσαλονίκη: Δωρεάν ξενάγηση στο Ανάκτορο του Γαλερίου...
15/5ΟΑΣΘ: Αντιδράσεις για τη μείωση των λεωφορείων...
12/5Κουνούπια : Προστατευτείτε από τα κουνούπια και τις ασθένειες...
8/5Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση των 353 πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ
6/5Θεσσαλονίκη Χαλάζι : “Ανοιξαν οι ουρανοί” – Εντονη βροχή και χαλάζι
5/5Θεσσαλονίκη: Τα καραβάκια από σήμερα στο Θερμαϊκό
3/5Θεσσαλονίκη : Βάζουν πλώρη Κωνσταντής, Άγιος Γεώργιος και το νέο ταχύπλοο, η Ολυμπία, που θα πιάνει Αγία Τριάδα