Γάτος...Ο Μακεδών!
Φίλους έχω μόνο τα ποντίκια...
Λίγα λόγια για εμένα
Στην αρχή ήμουν άσπρος...! αλλά με τις βλακίες που ακούω και βλέπω καθημερινά έγινα μαύρος...!
Σελίδες


236 αναγνώστες
Τρίτη, 15 Μαΐου 2018
22:24

Την έντονη αντίδραση των κατοίκων της Κάτω Τούμπας προκάλεσε η απόφαση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης να μειώσει τα δρομολόγια της γραμμής 12 του ΟΑΣΘ.

Μετά από εισήγηση του ΟΑΣΘ, ο ΟΣΕΘ προχώρησε στη μείωση του αριθμού των λεωφορείων που εξυπηρετούν την Κάτω Τούμπα  τις καθημερινές από 15 σε 13 και τις Κυριακές από 10 σε 9.

Όπως τονίζεται από τον ΟΣΕΘ, αναγκάστηκε να πάρει αυτή την απόφαση λόγω της έλλειψης λεωφορείων που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση της γραμμής.

"Η αλλαγή στο 12 ήταν για να προσαρμοστούμε στα δεδομένα τα επιχειρησιακά του ΟΑΣΘ. Στη συγκεκριμένη γραμμή σε αυτή τη φάση μειώθηκαν και τα οχήματα. Προσπαθούμε να προσαρμόσουμε την καθημερινότητα στην πραγματικότητα και να εστιάσουμε στην αξιοπιστία", τόνισε μιλώντας στην TV100, o διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τσιόνας και πρόσθεσε:

"Τα λεωφορεία σε σχέση με τον προγραμματισμό ήταν λιγότερα και δεν έχουν φτάσει τον αριθμού που απαιτείται. Τα παράπονα των κατοίκων οφείλονται στο ότι δεν υπάρχει ο θεωρητικός αριθμός των λεωφορείων με τον οποίο είχε γίνει ο σχεδιασμός πριν κάποια χρόνια".

Όπως ήταν αναμενόμενο η μείωση των δρομολογών προκάλεσε την αντίδραση των κατοίκων και της διοίκησης της Δ'  Δημοτικής Κοινότητας.

"Για λόγους τους οποίος δεν γνωρίζουμε έχει γίνει μείωση των δρομολογίων. Εμείς ζητάμε αύξηση γιατί δεχόμαστε καθημερινά παράπονα των πολιτών , ότι ξεκινώντας από την αφετηρία σε δύο στάσεις έχει γεμίσει και δεν εξυπηρετούνται και περιμένει πάνω από μισή ώρα για το επόμενο λεωφορείο με αποτέλεσμα την αγανάκτηση να την εισπράττει η κονότητα αλλά και ο ΟΣΕΘ και ο ΟΑΣΘ", δήλωσε στην TV100, ο πρόεδρος της Δ'  Δημοτικής Κοινότητας, Κώστας Τσιαπακίδης.

Όπως είπε θα γίνει ειδική συνεδρίαση προκειμένου να γίνει ενημέρωση του κόσμου και να αποφασιστεί από κοινού πως θα κινηθούν κάτοικοι και κοινότητα.

Αλλαγές στις γραμμές 2, 3 και 8

Στο πλαίσιο του γενικότερο σχεδίου για βελτίωση των δρομολογίων σε γραμμές που εξυπηρετούν κυρίως το κέντρο της πόλης, πριν το καλοκαίρι  αναμένονται αλλαγές στα δρομολόγια των γραμμών 2, 3 και 8, με στόχο την κάλυψη περισσότερων περιοχών, που τώρα δεν εξυπηρετούνται όπως αυτή μετά το λιμάνι, όπου έχει μεταφερθεί και η έδρα της ΠΚΜ.

"Ο σχεδιασμός των τριών γραμμών θα γίνει μαζί. Αυτή τη στιγμή έχουνε μελετηθεί χωριστά, οπότε ο κόσμος βλέπει το 2, 3 και 8 σε μια περιοχή που εξυπηρετούν και τα τρία λεωφορεία, αν έρθουν μαζί αφήνουν ένα κενό. Όταν τα σχεδιάσουμε σαν μια ενιαία γραμμή μαζί με παραλλαγές. Έτσι θα χουμε μια συχνότητα ικανοποιητική", δήλωσε στην TV100, o Γιάννης Τσιόνας.

Όπως τόνισε o ΟΣΕΘ προσπαθεί να αντιμετωπίσει στρεβλώσεις του παρελθόντος όπως στην περίπτωση της Δελφών, η οποία εξυπηρετείται από μία κατεύθυνση.

Παράλληλα σημείωσε πως θα φτιαχτούν τρεις βασικές παραλλαγές που θα πατάνε στα χνάρια του μετρό, θα αποτιμηθεί η λειτουργία τους και στη συνέχεια θα προχωρήσουν οι πιλοτικές ρυθμίσεις.

Το σχόλιό σας
303 αναγνώστες
Σάββατο, 12 Μαΐου 2018
11:06

 

Εκτός από την ανεπιθύμητη φαγούρα τα κουνούπια που έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους λόγω των υψηλών θερμοκρασιών κρύβονται πίσω από την μετάδοση σοβαρών ασθενειών, όπως είναι η ελονοσία.

«Τα κουνούπια πολλές φορές είναι ενδιάμεσοι φορείς διάφορων μεταδοτικών νοσημάτων, δηλαδή τσιμπάνε κάποιον ο οποίος είναι μολυσμένος και το ίδιο κουνούπι τσιμπάει κάποιον άλλο και έτσι μεταδίδεται το μικρόβιο ή ο ιός στο άτομο το οποίο τσιμπάει. Υπάρχουν μερικές λοιμώδεις νόσοι οι οποίες είναι χαρακτηριστικά μεταδιδόμενες με αυτόν τον τρόπο, όπως είναι η ελονοσία», τονίζει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας και Διευθυντής της Ε' Παθολογικής Κλινικής του «Ευαγγελισμού», Αθανάσιος Σκουτέλης.

Όπως λέει: «Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να μεταδοθεί και να μην ξεχνάμε ότι η ελονοσία θέριζε στην Ελλάδα, ιδίως στη νότια Ελλάδα περίπου πριν τον πόλεμο. Μετά την αποξήρανση της λίμνης Κοπαΐδας, που ήταν μεγάλο επίτευγμα, σχεδόν εξαφανίστηκε η ελονοσία στην περιοχή. Που σημαίνει ότι όταν εξαφανιστούν οι φορείς εξαφανίζονται και μερικές από τις ασθένειες οι οποίες μεταδίδονται με τα κουνούπια. Γι αυτό και τώρα τελευταία υπάρχουν θύλακες ελονοσίας σε μερικές περιοχές της χώρας, όπως επίσης υπάρχουν και μερικές καινούργιες μεταδιδόμενες νόσοι, όπως είναι ο ιός του Δυτικού Νείλου, αρκετά κρούσματα του οποίου έχουν παρατηρηθεί. Βέβαια, κατά κανόνα είναι καλοήθης νόσος εκτός από ορισμένες περιπτώσεις που μπορεί να προκαλέσει εγκεφαλίτιδα. Σπάνιο μεν, τα νούμερα δεν είναι τόσο ψηλά αλλά υπάρχουν».

Ο πιο καλός τρόπος αντιμετώπισης μια που δεν υπάρχει ειδική θεραπεία, εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Σκουτέλης είναι η εξαφάνιση των ενδιάμεσων φορέων δηλαδή των κουνουπιών. «Δηλαδή το πρόγραμμα μιας καλής απεντόμωσης όσον αφορά τα κουνούπια είναι πολύ βασικό για την εξέλιξη αυτών των νόσων. Πρέπει η απεντόμωση να γίνεται έγκαιρα δηλαδή πριν από την εμφάνιση του καλοκαιριού για να εξολοθρευτούν αυτοί οι δυνητικοί φορείς των ιών ή των παρασίτων».

Ένα άλλο παράδειγμα, όπως λέει ο κ. Σκουτέλης είναι ο ιός Τσικουνγκούγια ο οποίος δεν είναι πολύ συχνός στην Ελλάδα, αλλά παρόλα αυτά υπήρχαν μερικά κρούσματα παλιότερα και ουσιαστικά οφειλόταν σε κουνούπια τα οποία φώλιαζαν σε παλιά λάστιχα αυτοκινήτων που ήταν εγκαταλελειμμένα και είχαν κρατήσει λίγο νερό κι αυτό καθιστούσε δύσκολο να εντοπιστούν και να γίνει ψεκασμός.

Αναφορικά με τα συμπτώματα που πρέπει να θεωρηθούν ανησυχητικά ο καθηγητής λοιμωξιολογίας λέει: «Κυρίως τοπικές αντιδράσεις, όπως είναι ένα ερύθημα ή πυρετός, μπορεί να προκύψουν από ένα τσίμπημα. Ο πυρετός δεν εμφανίζεται αμέσως μετά το τσίμπημα, χρειάζεται κάποιος χρόνος επώασης αλλά σαν ιστορικό πρέπει να το αναφέρουμε στο γιατρό, ότι δηλαδή ήμασταν σε περιοχή όπου υπάρχουν κουνούπια ή ότι μας τσίμπησαν κουνούπια. Δεν σημαίνει φυσικά ότι κάθε φορά που θα μας τσιμπάει ένα κουνούπι θα μας μεταδίδει κάποια αρρώστια. Επειδή όμως ξέρουμε πώς μεταδίδονται κάποιες λοιμώδεις νόσοι καλό θα είναι να αποφεύγουμε να μας τσιμπάνε κουνούπια ή να φροντίζουμε να μην υπάρχουν κουνούπια στην περιοχή».

 

Προσοχή στον κήπο

Τα κουνούπια είναι πιο δραστήρια από το σούρουπο έως την αυγή σε θαμνώδεις περιοχές και κοντά σε λιμνάζοντα νερά. «Μια σημαντική αιτία που τα κουνούπια γίνονται περισσότερα στους κήπους ή στις βεράντες είναι η ύπαρξη στάσιμων νερών. Γι αυτό το λόγο, ειδικά αν έχουμε γκαζόν, προσέχουμε να μην λιμνάζει το νερό. Στη βεράντα, να αδειάζουμε το νερό από τα πιατάκια κάτω από τις γλάστρες. Έτσι, περιορίζουμε τα κουνούπια, ενώ με τη χρήση συγκεκριμένων φυτών, τα απωθούμε» τονίζει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο γεωπόνος Νίκος Θυμάκης.

Συγκεκριμένα, λέει, «από τα αρωματικά φυτά, αυτά που απωθούν κουνούπια είναι ο Βασιλικός, το Μελισσόχορτο, η Μέντα και η Αρμπαρόρριζα. Τα 3 πρώτα θέλουν νερό κάθε μέρα, αλλά επαναλαμβάνουμε, προσέχουμε να μην ενροκρατεί το μέρος». Ένα άλλο φυτό που απωθεί τα κουνούπια είναι ο κατηφές, με την άσχημη μυρωδιά του. «Τέλος, αν υπάρχει η δυνατότητα να βρούμε σιτρονέλλα, μη λησμονήσουμε να την βάλουμε σε ευήλια θέση», επισημαίνει ο κ. Θυμάκης.

 

Φυσική θωράκιση στο σπίτι σας

Εκτός από τα εντομοκτόνα χώρου και τα εντομοαπωθητικά σώματος τα οποία πωλούνται στο εμπόριο, μπορεί κανείς να δημιουργήσει αντικουνουπική προστασία στο σπίτι του και στο σώμα του χρησιμοποιώντας φυσικά συστατικά. Η μίξη του ελαίου του ευκαλύπτου που έχει εντομοαπωθητικές ιδιότητες με έλαιο λεμονιού αποτελεί ένα από τα παραδείγματα. Μπορεί κανείς να το απλώσει στο σώμα του χωρίς να φοβάται παρενέργειες. Ίδιες ιδιότητες έχει και το έλαιο της μέντας το οποίο μπορεί να εφαρμοστεί στο σώμα ή να ψεκαστεί στο χώρο. Η έντονη μυρωδιά του σκόρδου, το καθιστά επίσης ένα πρώτης τάξης φυσικό εντομοαπωθητικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε στο σώμα είτε στο χώρο. Αρκεί πρώτα να βραστεί λιωμένο σε νερό.

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
281 αναγνώστες
Τρίτη, 8 Μαΐου 2018
23:02

Το Δ΄Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση των 353 πρώην μετόχων του «Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης» (ΟΑΣΘ), καθώς έκρινε ότι δεν έχουν έννομο συμφέρον.

Αναλυτικότερα, το ΣτΕ με πρόεδρο τον Χρήστο Ράμμο και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Ηλία Μάζο, με την  υπ΄αριθμ. 982/2018 απόφασή του απέρριψε την  αίτηση των 353, καθώς έκρινε ότι δεν έχουν έννομο συμφέρον να ζητήσουν την ακύρωση της υπ΄αριθμ. 5503/400/24.1.2018 αποφάσεως του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών. Με την εν λόγω υπουργική απόφαση προκηρύσσεται συνοπτικός διαγωνισμός με κατακύρωση την πλέον συμφέρουσα προσφορά για την επιλογή εξειδικευμένου αναδόχου, που θα αναλάβει το έργο της απογραφής και αποτίμησης της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΟΑΣΘ, η οποία περιήλθε στο Ελληνικό Δημόσιο με το άρθρο 22 του νόμου 4482/2017.

Το ΣτΕ  αποφάνθηκε ότι από την υπουργική απόφαση που οι 353 ζητούν την ακύρωσή της, δεν προκαλείται βλάβη στα οικονομικά συμφέροντά τους, καθώς έχει εκδοθεί σύμφωνα  με τις νομοθετικές διατάξεις περί δημόσιου λογιστικού και προς εξυπηρέτηση σκοπών δημοσίου συμφέροντος.

Δηλαδή, η εν λόγω υπουργική απόφαση δεν αφορά το θέμα της απόδοσης χρημάτων προς τους 353 από τη μη αποσβεσθείσα αξία του ΟΑΣΘ μετά την αποτίμηση των περιουσιακών του στοιχείων.

Δηλαδή, δεν αποσκοπεί η επίμαχη προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση στις διατάξεις του άρθρου 25 του νόμου 4482/2017 που προβλέπει ότι για τα περιουσιακά στοιχεία που δεν έχουν πλήρως αποσβεσθεί, το Ελληνικό Δημόσιο θα καταβάλει στους μετόχους του Ο.Α.Σ.Θ. τη μη αποσβεσθείσα αξία κατά τον λόγο της συμμετοχής καθενός.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
233 αναγνώστες
Κυριακή, 6 Μαΐου 2018
16:49

Αυτή,  δεν ήταν βροχή που έπεσε σήμερα το απόγευμα Ήταν... κατακλυσμός! “Ανοιξαν οι ουρανοί” και το αποτέλεσμα καταγράφηκε στην camera του "e-Makedonia-TV" που έκανε μία βόλτα στίς περιοχές ( Λαγκαδά - Δέλτα - Χαλκηδόνα - Πέλλα - Κιλκλίς - Θεσσαλονίκη )  για να σας περιγράψει την έντονη βροχόπτωση με την ..συνοδεία ήχων από χαλάζι. Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε κάποια σημεία του δρόμου, το νερό ξεπέρασε σε ύψος το πεζοδρόμιο ενώ τα ελαστικά των αυτοκινήτων είχαν καλυφθεί με νερό σχεδόν μέχρι τη μέση…

Ο Δήμος Ωραιοκάστου μεριμνώντας για την ασφάλεια των πολιτών, με την συνδρομή του αρμόδιου Αντιδημάρχου , ήδη είχε κλαδέψει τα δέντρα της πόλης νωρίς το φθινόπωρο, γι αυτό δεν παρατηρήθηκαν σήμερα πτώσεις δέντρων ή κλαδιών  και τα  φρεάτια στους δρόμους  ήταν καθαρά,  αφού ο δήμος σε συνεργασία με τον εργολάβο  και το τεχνικό της τμήμα,  είχε ήδη ολοκληρώσει το έργο αυτό, και απ ότι φάνηκε με απόλυτη επιτυχία.

Η Πυροσβεστική Υπηρεσία δέχθηκε μόνο λίγα τηλεφωνήματα  για απεγκλωβισμό σε  ασανσέρ, αφού ακολούθησε διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος,  και για δύο περιπτώσεις άντλησης υδάτων από πλημμυρισμένα υπόγεια.

Για την βλάβη που δημιουργήθηκε στο ηλεκτρικό δίκτυο, δεν μπορέσαμε να πάρουμε καμία πληροφορία από τους αρμοδίους…

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
207 αναγνώστες
Σάββατο, 5 Μαΐου 2018
13:04

Τα γνωστά «καραβάκια» βγαίνουν στον Θερμαϊκό νωρίτερα από κάθε προηγούμενη χρονιά, καθώς θα αρμενίζουν στη Θεσσαλονίκη από σήμερα Σάββατο, 5 Μαΐου.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την έναρξη των δρομολογίων με τα «Καραβάκια», από το Σάββατο 5 Μαΐου, με καθημερινά δρομολόγια από/προς Θεσσαλονίκη για Περαία και Νέους Επιβάτες» τονίζει ο υπεύθυνος επικοινωνίας της «KaravakiaThessalonikiWaterbus» Νίκος Τσαμασλής.

Βάζει πλώρη ο «Κωνσταντής»

Τη φετινή χρονιά, τα «KaravakiaThessalonikiWaterbus», με το γνωστό τους μότο, ‘Κάθε Μέρα Θάλασσα’, εγκαινιάζουν τα δρομολόγια με τον «Κωνσταντή», εκτελώντας, αρχικά δέκα δρομολόγια, καθημερινά, συνδέοντας τη Θεσσαλονίκη με τις παραλίες της Περαίας και των Νέων Επιβατών, και αντίστροφα, σε λιγότερο από μια ώρα.

Το πρώτο δρομολόγιο ξεκινάει το Σάββατο 5 Μαΐου, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 09.45, και συνεχίζει στις 12.00, 14.15, 17.15, 19.30.

Αντίστοιχα, από Νέους Επιβάτες και Περαία τα δρομολόγια θα εκτελούνται στις 10.45, 13.15, 15.30, 18.30 και 20.30.

Η αφετηρία στη Θεσσαλονίκη είναι το λιμάνι, στην Προβλήτα Α’, με στάση για επιβίβαση/αποβίβαση στο Λευκό Πύργο.

Τα «Karavakia» δεν εφησυχάζουν

Στα δρομολόγια του «Κωνσταντή», θα έρθει να προστεθεί και το δεύτερο παραδοσιακό καραβάκι, ο «Άγιος Γεώργιος», εντός του Ιουνίου.

Ωστόσο, τα «Καραβάκια» της Θεσσαλονίκης, δεν εφησυχάζουν, και θέλοντας να παραμείνουν πιστά και συνεπή στους πελάτες τους, φέτος, το καλοκαίρι, προσθέτουν και νέο προορισμό αλλά και νέο καραβάκι.

Έτσι λοιπόν, φέτος, τα «KaravakiaThessalonikiWaterbus», θα συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τις κοντινές και βραβευμένες, με τη «Γαλάζια Σημαία» παραλίες, της Περαίας και των Νέων Επιβατών, προσθέτοντας στα δρομολόγια τους, και την Αγία Τριάδα.

«Φέτος, για πρώτη φορά, στα καθημερινά μας δρομολόγια, μεταξύ Θεσσαλονίκης – Περαίας – Νέων Επιβατών, και αντίστροφα, προσθέτουμε, και την Αγία Τριάδα» επισημαίνει ο υπεύθυνος επικοινωνίας της «KaravakiaThessalonikiWaterbus» Νίκος Τσαμασλής.

«Πρόκειται για ένα χρόνιο αίτημα των κατοίκων και των παραθεριστών της Αγίας Τριάδας, και εμείς, από την πλευρά μας, είμαστε, φέτος, έτοιμοι να το υλοποιήσουμε» αναφέρει ο κύριος Νίκος Τσαμασλής.

Παράλληλα, στα φετινά δρομολόγια της «KaravakiaThessalonikiWaterbus», έρχεται να προστεθεί και ένα τρίτο σκάφος.

Πρόκειται για το υπερσύγχρονο ταχύπλοο με την ονομασία «Ολυμπία», το οποίο θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 170 επιβατών, προσεγγίζοντας και τη Σκάλα της Αγίας Τριάδας.

«Αισθανόμαστε υπερήφανοι, με τη νέα, αυτή, προσθήκη, στο δυναμικό της «KaravakiaThessalonikiWaterbus», το υπερσύγχρονο ταχύπλοο που θα φέρει την ονομασία ‘Ολυμπία’ και θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Περαία, τους Νέους Επιβάτες και την Αγία Τριάδα – για πρώτη φορά-, μειώνοντας παράλληλα τη διάρκεια της θαλάσσιας διαδρομής» επισημαίνει ο υπεύθυνος επικοινωνίας της «KaravakiaThessalonikiWaterbus» Νίκος Τσαμασλής.

Σχετικά με τα «KaravakiaThessalonikiWaterbus»

Η κοινοπραξία«KaravakiaThessalonikiWaterbus»αποτελείται από μια ομάδα επιχειρηματιών της Θεσσαλονίκης.

Τα δρομολόγια πραγματοποιούνται από Μάιο έως και Οκτώβριο.

Σ’ ότι αφορά τα χαρακτηριστικά των πλοίων, ο πλήρως ανακαινισμένος «Κωνσταντής» έχει μήκος 24 μέτρα, και χωρητικότητα 180 επιβάτες.

Διαθέτει εσωτερικό σαλόνι, αναπαυτικά καθίσματα, κλιματισμό και τηλεοράσεις. Για τα παιδιά, υπάρχει ειδική αίθουσα όπου προβάλλονται κινούμενα σχέδια ενώ υπάρχει και ειδικός χώρος θηλασμού.

Λειτουργεί μπαρ σερβίροντας καφέ, αναψυκτικά, χυμούς, αλκοόλ, κρύα και ζεστά σνακ.

Ο «Άγιος Γεώργιος» με μήκος 18 μέτρα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 100 επιβάτες. Είναι ένα αξιόπλοο, καλοτάξιδο, παραδοσιακό σκαρί πουδιαθέτει δύο µηχανέςGeneralMotorsMarine. Στο άνετο σαλόνι του με τον κλιματισμό, μπορείτε να απολαύσετε ροφήματα και σνακ, από τα αυτόματα μηχανήματα πώλησης.

Το νέο υπερσύγχρονο ταχύπλοο «Ολυμπία» με μήκος 23,5 μέτρα, έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 170 επιβάτες. Το σκάφος, το οποίο έχει ναυπηγηθεί σε ελληνικό ναυπηγείο στη Σαλαμίνα, διαθέτει 2 μηχανές τύπου GeneralMotors, ιπποδύναμης 539 BHP, έκαστη. Διαθέτει μπαρ και τουαλέτα.

Και τα τρία καραβάκια διαθέτουν τουαλέτες ενώ επιτρέπονται τα κατοικίδια ζώα (με λουρί) καθώς και τα ποδήλατα.

Το εισιτήριο κοστίζει 3,50 ευρώ το άτομο, ανά διαδρομή, και το μειωμένο 2,50 ευρώ/διαδρομή.

Ο χρόνος της διαδρομής υπολογίζεται σε 50 λεπτά της ώρας. 

Για περισσότερες πληροφορίες, απευθύνεστε στην ιστοσελίδα www.karavakia.com και στο Facebook «Karavakia».

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
«Πρώτη<5678910111213>Τελευταία»

Σχετικά με το blog
-Το blog μας περιλαμβάνει αιχμηρά και καυστικά σχόλια από την επικαιρότητα που επηρεάζουν άμεσα την ζωή μας...!

-ΕΠΙΣΗΣ... ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ - και όχι μόνο - ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ - ΑΘΛΗΤΙΚΑ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

Υ.Γ.1 ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ (ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ) ΟΤΙ ΚΕΧΑΓΙΑ ΣΤΑ "ΑΡΧ...Α" ΜΑΣ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΜΟΙΑ ...!!!

Y.Γ.2 ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ...ΚΑΤΩ...ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ...
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
11/12Ο δρόμος προς …την Δημαρχία… !
4/12Εργασία : Έρχονται 1.500 νέες μόνιμες προσλήψεις στους δήμους
4/12Συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας