Γάτος...Ο Μακεδών!
Φίλους έχω μόνο τα ποντίκια...
Λίγα λόγια για εμένα
Στην αρχή ήμουν άσπρος...! αλλά με τις βλακίες που ακούω και βλέπω καθημερινά έγινα μαύρος...!
Σελίδες


"ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΗ Ο... ΓΑΜΟΣ" ΜΕ ΤΟΝ : ΧΡΗΣΤΟ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗ
1415 αναγνώστες
Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011
00:01

 «ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΗ Ο…ΓΑΜΟΣ»

ΜΕ ΤΟΝ: 
ΧΡΗΣΤΟ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗ
 
Eπισήμως - διαθέτουμε 954.800 μετανάστες στη χώρα, δηλαδή το 8,4% του πληθυσμού. Επισήμως, γιατί.... ανεπισήμως, το κοντέρ γράφει πάντα παραπάνω.
Πολλές μικρές... Υπατίες που στο τέλος θα καταστήσουν κανέναν Καρατζαφέρη... Ύπατο αρμοστή της χώρας (με ανθύπατο τον Άδωνι τον επονομαζόμενο και... «μπουμπούκο».
 ΑΛΗΘΕΙΑ Ο Κ. ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Β΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ; ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ…;
ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ;
Έχω μια απορία εδώ και πολύ καιρό ποιοι είναι αυτοί που ψηφίζουν άτομα που δεν έχουν πατήσει ούτε μια φορά το πόδια τους στην περιοχή μας …
Πιστεύω ότι την ίδια απορία την έχουν και άλλοι…συμπολίτες μας… 
«ΕΤΟΙΜΟΣ να… κυβερνήσει» δήλωσε ο συμπολίτης μας από την δημοτική ενότητα Χαλκηδόνας…
Με ρίζες από τα Κουφάλια!!!
Καλό…!
Την Πέμπτη στο δήμο Δέλτα θα πραγματοποιηθεί δημοτικό συμβούλιο με μοναδικό θέμα το νέο τεχνικό πρόγραμμα… 
Καλλικράτης παντού…
ΤΗΣ... συγχωνεύσεως αναμένεται τους επόμενους μήνες…
Ο «Καλλικράτης» σε δήμους και περιφέρειες (πρώην νομαρχίες) ήταν μόνο η αρχή.
Την εποχή αυτή στην επικαιρότητα είναι οι συγχωνεύσεις στα σχολεία.
Κι ακολουθούν: πανεπιστήμια, ΤΕΙ, νοσοκομεία, στρατόπεδα, αστυνομικά τμήματα, εφορίες, τελωνεία, καταστήματα ΑΤΕ και γενικώς ό,τι υπάρχει σε Δημόσιο – ΔΕΚΟ (και ακολουθεί της... μετατάξεως, καθώς χιλιάδες υπάλληλοι θα ψάχνουν γραφείο να καθίσουν).
 ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ και όμως αληθινό. Όπως προέκυψε από την πρόσφατη απογραφή της οικονομικής κατάστασης των δήμων, ο πρώην δήμος ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ  χρωστά πάνω από 1 ΕΚΑΤ.200 χιλιάδες ευρώ στους προμηθευτές…!!!
Αλήθεια ΤΟ ΔΆΝΕΙΟ ΠΟΥ ΠΉΡΑΤΕ Κ. Σ. Νικόπουλε που πήγε…;
Εσείς δεν ήσασταν αυτός που κατηγορούσατε τους προηγούμενος ότι αφήσαν χρέη…;
Θα θέλαμε μια κατατοπιστική  απάντηση…
Νέες υποσχέσεις έλαβαν οι κτηνοτρόφοι για μία ακόμη φορά από την ηγεσία του ΟΠΕΚΕΠΕ αναφορικά με την τακτοποίηση οικονομικών εκκρεμοτήτων, με χρονικό ορίζοντα το Πάσχα
Η Μεγάλη Εβδομάδα είναι κομβικό σημείο για τους κτηνοτρόφους
Τάδε Έφη: Γιάννης Σμπώκος
«Αφού έφυγα από το υπουργείο -  έχοντας ήδη υπογράψει ο ίδιος την ανάθεση των συμβάσεων για τα υποβρύχια - έγιναν 11 τροποποιήσεις, είπε στο Βήμα fm o Γιάννης Σμπώκος, πρώην Γενικός Διευθυντής Εξοπλισμών και πρώην Βουλευτής ΠΑΣΟΚ, «δείχνοντας» τον Γιάννο Παπαντωνίου, ως υπεύθυνο για το σκάνδαλο και τις μίζες με τα υποβρύχια…» Την ίδια ώρα οι βουλευτές Χρύσα Αράπογλου, Ι. Δριβελέγκας, Β. Γιουμαρτσίδης, Ν. Ζωίδης, Τ. Δημητρουλόπουλος και Ολγα Ρενταρή-Τέντε, που ανήκουν στην ομάδα του Άκη Τσοχατζόπουλου, έστειλαν επιστολή στον υπουργό δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη με την οποία ζητούν να ελεγχθούν τα περιουσιακά όλων των υπουργών από το 1984 μέχρι σήμερα. Μάλλον άρχισε η εαρινή αντεπίθεση του πρώην υπουργού και παραλίγο προέδρου του ΠΑΣΟΚ. Θα έχουμε και συνέχεια…
Την Παρασκευή 8 Απριλίου και ώρα 8.μ.μ. το «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ» θα διοργανώσει Αγροτική Ενημέρωση με ομιλητές τον κ. ΓΕΩΡΓΟΥΔΗ ( καθηγητή πανεπιστημίου ) και τον κ. ΧΑΝΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ (αντιπρόεδρο του ΕΛΓΑ)
Να είστε όλοι εκεί…
Πολλά τα προβλήματα για τον φίλο δήμαρχο Δημήτρη Σαραμάντο…στο δήμο, έρχεται «ΤΣΟΥΝΑΜΙ» μας είπε ένας φίλος από την περιοχή…
 
 
 

Εβραίος βάφει την πόρτα του σπιτιού του
Το χριστιανικό Πάσχα ή κοινώς «Πασχαλιά», ή ελληνοπρεπώς «Λαμπρή», είναι η μεγαλύτερη εορτή του Ορθόδοξων Χριστιανών (αντίστοιχα, στους Καθολικούς είναι τα Χριστούγεννα). Εορτάζεται την πρώτη Κυριακή μετά την πανσέληνο που ακολουθεί την εαρινή ισημερία της 21ης Μαρτίου μη συμπεριλαμβανομένης, κατά το Ιουλιανό ημερολόγιο στην Ορθόδοξη εκκλησία και κατά το Γρηγοριανό στην Ρωμαιοκαθολική. Εορτάζεται η ανάσταση του Ιησού Χριστού που πιστεύεται ότι έγινε το 33 μ.Χ. Με τον όρο Πάσχα αναφερόμαστε είτε στην εβδομάδα του Πάσχα μέχρι το Σάββατο της Διακαινησίμου, είτε στην περίοδο των 50 ημερών που ακολουθούν το Πάσχα, μέχρι την εορτή της πεντηκοστής ημέρας από του Πάσχα λεγόμενη (αριθμητικά) Πεντηκοστή. 
Η ονομασία του Πάσχα προέρχεται από την εβραϊκή γιορτή Pesah (=διάβαση), την μεγαλύτερη εορτή του Ιουδαϊσμού, κατά την οποία γιορτάζουν την απελευθέρωση των Ιουδαίων από τους Αιγυπτίους («είπεν δε Μωυσής προς τον λαόν μνημονεύετε την ημέραν ταύτην εν η εξήλθατε εκ γης Αιγύπτου εξ οίκου δουλείας εν γαρ χειρί κραταιά εξήγαγεν υμάς κύριος» Έξ. 13:3). O όρος Πάσχα προέρχεται από το αραμαϊκό pasha και το εβραϊκό pesah. Για κάποιους, η προέλευση του εβραϊκού όρου είναι ένα θέμα που συζητείται καθώς του αποδίδουν ξένη ετυμολογία, ασσυριακή (pasahu, πραύνω) ή αιγυπτιακή (pash, η ανάμνηση, pesah, το πλήγμα). Πάντως, η Βίβλος συσχετίζει το pesah με το ρήμα pasah πού σημαίνει είτε χωλαίνω, είτε εκτελώ τελετουργικό χορό γύρω από τη θυσία (Γ’ Βασ. 18:21,26), είτε, μεταφορικά, «εκφεύγω», «διέρχομαι», «απαλλάσσω». Το Πάσχα, είναι η διέλευση του Θεού πάνω από τις οικίες των Ισραηλιτών, η οποία έπληττε τις οικίες των Αιγυπτίων (Έξ. 12:13,23,27 / βλ. Ησ. 31:5). Όπως αφηγείται η «Έξοδος», ο Γιαχβέ, τη νύχτα κατά την οποία θα περνούσε και θα εξολόθρευε τα πρωτότοκα των ανθρώπων και των ζώων των Αιγυπτίων, θα προσπερνούσε και θα προστάτευε τα σπίτια των Εβραίων, οι θύρες των οποίων είχαν σημαδευτεί με το αίμα του αρνιού που είχαν θυσιάσει (Έξ. 11:5, 12:12). Αυτό θα ήταν στο εξής το νόημα του Πάσχα και η νέα του διάσταση. Το Πάσχα προϋπήρχε ως έθιμο στην αρχαία Αίγυπτο, όπου γιόρταζαν την άνοιξη το Πισάχ, δηλ. τη διάβαση του Ήλιου από τον ισημερινό (με άλλα λόγια την εαρινή ισημερία). Από τους Αιγύπτιους πήραν εθιμικά στοιχεία οι Εβραίοι και μαζί το έθιμο του Πάσχα.
Στοιχεία για το γιορτασμό του Πάσχα από τους Ιουδαίους υπάρχουν στο Δευτερονόμιο, όπου ερμηνεύεται η αιτία του τρόπου του γιορτασμού τους.
Η εαρινή ισημερία για τους Εβραίους είναι η 1η Νισάν (αρχικά ονομάζονταν Αβίβ και μετονομάστηκε σε Νισάν μετά την Βαβυλωνιακή εξορία). Σύμφωνα με την Έξοδο κάθε αρχηγός οικογένειας έπαιρνε στις 10 Νισάν ένα μονοετές αρσενικό ζώο, το οποίο θυσίαζε στις 14 Νισάν στο ναό των Ιεροσολύμων, για να ευλογηθεί από το Θεό όλο το ποίμνιο. Το σφάγιο ήταν αμνός ή ερίφιο, αρσενικό καί αρτιμελές (Εξ. 12:3-6), δεν έπρεπε να σπάσει κανένα οστό του (Έξ. 12:46, Αρ. 9:12) ενώ το αίμα του ως ένδειξη προστασίας, το τοποθετούσαν στην είσοδο κάθε οικίας (Εξ. 12:7,22). Οι μετέχοντες στο δείπνο ήταν ενδεδυμένοι, έτοιμοι για ταξίδι (Έξ. 12:8-11). Όσοι έμεναν έξω από την πόλη, στην επαρχία, δεν ήταν υποχρεωμένοι να εφαρμόσουν αυτό το έθιμο της θυσίας του αρνιού και μπορούσαν να το αντικαταστήσουν με άλλα φαγητά. Το αρνί που θυσιαζόταν, το έψηναν αργότερα με τον όρο να το φάνε όλο το ίδιο βράδυ. Απαγορευόταν να περισσέψει από το ψημένο αρνί για την επόμενη ημέρα.
Κατά τη γιορτή, το βράδυ, οι Εβραίοι άπλωναν στο τραπέζι όλα τα φαγητά, δηλαδή το αρνί, τις πικρίδες (είδος πικρών χόρτων), τα άζυμα και το βάμμα. Από όλα αυτά έτρωγαν πρώτα τις πικρίδες και προσεύχονταν. Στη συνέχεια, οι πιο γέροι της οικογένειας διηγούνταν όλη την ιστορία της δουλείας και της απελευθέρωσης από την αιγυπτιακή σκλαβιά και εξηγούσαν το συμβολισμό κάθε είδους φαγητού που βρισκόταν στο τραπέζι. Έτσι, τα άζυμα συμβόλιζαν τη βιαστική φυγή των Εβραίων, τόσο βιαστική ώστε δεν πρόλαβαν να ζυμώσουν. Επίσης οι πικρίδες συμβόλιζαν την πικρία της σκλαβιάς. Σε όλη τη διάρκεια του γιορτασμού υπήρχε ρητή απαγόρευση να φάνε ζυμωμένο ψωμί για εφτά μέρες, ενώ όλοι οι Εβραίοι φορούσαν παπούτσια οδοιπορίας, θέλοντας να συμβολίσουν τη φυγή. Εκτός από την απελευθέρωση από την αιγυπτιακή σκλαβιά και το πέρασμα της Ερυθράς Θάλασσας, οι Εβραίοι γιόρταζαν με το Πάσχα την ανοιξιάτικη συγκομιδή. Γι’ αυτό όλοι οι αρχηγοί των οικογενειών έφερναν ως τάμα στο ναό των Ιεροσολύμων και ένα δεμάτι κριθαριού. Έτσι κήρυσσαν και τη γιορτή της συγκομιδής και τότε μόνον επιτρεπόταν να φάνε ζυμωμένο ψωμί. Κατά το Πάσχα, επίσης, έδιναν χάρη σε έναν κατάδικο, συνήθεια που μάλλον εισήγαγαν οι Ρωμαίοι. Το ιουδαϊκό Πάσχα γιορτάζεται σήμερα κατά την πανσέληνο της εαρινής ισημερίας, δηλαδή μεταξύ 30 Μαρτίου και 27 Απριλίου. Παλιότερα το ιουδαϊκό Πάσχα (γνωστό ως Νομικό Πάσχα) γιορταζόταν σύμφωνα με το Μωσαϊκό νόμο μεταξύ 3ης Απριλίου και 1ης Μαΐου. 
Μετά τον θάνατο του Ιησού, παράλαβε την εορτή και ο Χριστιανισμός, γεγονός που προκάλεσε αμφισβητήσεις, κυρίως σε ό,τι αφορούσε το χαρακτήρα του, γιατί ορισμένοι θεωρούσαν την εορτή ως αναμνηστική της σταύρωσης του Μεσσία, του νέου Αμνού, που θυσιάστηκε για τη σωτηρία της ανθρωπότητας (το όνομα Πάσχα θεωρούνταν εσφαλμένα ότι προέρχεται από το ελληνικό ρήμα «πάσχειν»), ενώ άλλοι, που τη συνέδεαν με την ευχαριστία, γιόρταζαν το Πάσχα σε ανάμνηση της Ανάστασης του Μεσσία, που είχε γίνει τρεις ημέρες μετά το θάνατο του, δηλαδή την Κυριακή.Εξάλλου θέτονταν το πρόβλημα αν το Πάσχα έπρεπε να γιορτάζεται την Παρασκευή, σε ανάμνηση του θανάτου ή την επομένη Κυριακή. Οι Ανατολικοί ακολούθησαν το εβραϊκό έθιμο να το γιορτάσουν στις 14 του Νισάν γι’ αυτό και ονομάστηκε Τεσσαρεσκαιδεκαδίτες, ενώ στη Δύση επικράτησε η συνήθεια της Ρώμης και της Αλεξάνδρειας, όπου γιορτάζονταν την Κυριακή. Ύστερα από μακρές δογματικές διενέξεις, ο επίσκοπος Ρώμης Βίκτωρ, στο τέλος του 2ου αι, αφόρισε τις κοινότητες της Ασίας, που δεν ήθελαν να συμμορφωθούν με το δυτικό έθιμο. Ένας γενικός κανόνας καθορισμού του Πάσχα, που έγινε έτσι κινητή γιορτή, διατυπώθηκε στη Σύνοδο της Νίκαιας(325): το Πάσχα έπρεπε να πέφτει την πρώτη Κυριακή μετά τις 14 του Νισάν, δηλαδή του μήνα στον οποίο η 14η συμπίπτει με την εαρινή ισημερία (21 Μαρτίου) ή είναι η αμέσως επόμενη. Στην περίπτωση που η 14η του Νισάν αντιστοιχούσε σε Κυριακή, ο εορτασμός έπρεπε να μετατεθεί για την επόμενη Κυριακή. Σύμφωνα με το γρηγοριανό ημερολόγιο, το Πάσχα γιορτάζεται την Κυριακή που ακολουθεί τη μετά την εαρινή ισημερία (21 Μαρτίου) πανσέληνο. Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες όμως, στην περίπτωση του Πάσχα, δεν ακολούθησαν το γρηγοριανό ημερολόγιο κι έτσι υπάρχουν δυο Πάσχα στο εκκλησιαστικό έτος. Οι πρώτοι Χριστιανοί, οι οποίοι ήταν στην πλειοψηφία τους Ιουδαϊκής καταγωγής μεγάλωσαν με την Εβραϊκή παράδοση και καθιέρωσαν το Πάσχα ως τη γιορτή για την ανάληψη του Χριστού, όπως είχαν προβλέψει οι προφήτες. 
Η Μεγάλη Εβδομάδα αποτελεί διασκευή της εβραϊκής γιορτής «Άζυμα», που διαρκούσε επτά ημέρες και ήταν μάλλον αγροτική γιορτή. Στηρίζονταν στην πίστη πως, όταν αρχίσει να χρησιμοποιείται η νέα σοδειά δεν πρέπει να υπάρχει κίνδυνος μόλυνσης από την παλιά ζύμη. Για τη βεβαιότητα πως θα υπάρξει πλήρης διακοπή, η πράξη αυτή διαρκούσε 7 ημέρες, όσες δηλαδή γιορτάζουμε μέχρι σήμερα το Πάσχα.
Το ελληνικό έθιμο του σουβλίσματος του πασχαλινού αρνιού (οβελίας), με το οποίο συμβολίζεται η θυσία του «αμνού» του Θεού (δηλ. του Χριστού), πιθανότατα προέρχεται από το εβραϊκό τελετουργικό που προαναφέρθηκε ως ανάμνηση της εξόδου από την δουλεία της Αιγύπτου υπό την ηγεσία του Μωυσή μέσω θεϊκής παρέμβασης. Μια άλλη επιστημονική άποψη σχετικά με την προέλευση της γιορτής του Πάσχα είναι πως τα περί του αμνού ανήκαν αρχικά σε ποιμενική γιορτή, που λάμβανε χώρα την πανσέληνο που ήταν πιο κοντά στην εαρινή ισημερία. Επρόκειτο μάλλον για θυσία ενός αρνιού έτσι ώστε ο θεός των ποιμνίων (της γονιμότητας) να πάρει το μερίδιό του για να εξασφαλίσει τη γονιμότητα του ποιμνίου. Το αρνί τρωγόταν σε ένδειξη κοινωνίας με το θεό προστάτη.
Ένα άλλο έθιμο των ημερών είναι τα πασχαλινά κόκκινα αυγά, τα οποία συμβολίζουν το αίμα του Iησού Xριστού που έσταξε όταν τον λόγχισε ο Pωμαίος στρατιώτης (όταν βρισκόταν στον σταυρό). Σύμφωνα όμως με τον Kοραή τα κόκκινα αυγών συμβολίζουν το αίμα των προβάτων με το οποίο οι Iουδαίοι έβαψαν τις οικείες τους, για να αποφύγουν την «υπό εξολοθρευτικού Aγγέλου φθοράν». Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι και οι Γαλάτες πρόσφεραν βαμμένα αβγά για να γιορτάσουν την άνοιξη. Όπως αναφέρει ο Γ. Α. Μέγας, χρωματιστά, κυρίως κόκκινα, αυγά μνημονεύονται στην Κίνα, για γιορταστικούς σκοπούς ήδη τον 5ο αι. και στην Αίγυπτο τον 10ο αι. Τον 17ο αι. τα βρίσκουμε στους Χριστιανούς και τους Μωαμεθανούς, π.χ. στη Μεσοποταμία και τη Συρία, έπειτα στην Περσία και τη Χερσόνησο του Αίμου. Έτσι μερικοί υποθέτουν ότι τα κόκκινα αυγά του Πάσχα διαδόθηκαν, με κάποιο αρχαίο έθιμο των Καλανδών, σε όλη την Ευρώπη και την Ασία, έως την Κίνα και συνδέθηκαν με ντόπια έθιμα του κάθε λαού, αρχική κοιτίδα τους θεωρείται η Αίγυπτος.
Tο τσούγκρισμα των πασχαλινών αυγών, συμβολίζει την Aνάσταση του Xριστού, καθώς το αυγό συμβολίζει τη ζωή και τη δημιουργία που κλείνει μέσα του τη ζωή. Όταν το κέλυφος του αυγού σπάσει με το τσούγκρισμα, γεννιέται μια ζωή, έτσι και το πασχαλινό αυγό συμβολίζει το σπάσιμο του τάφου του Xριστού και την Aνάστασή Tου. Το αυγό βέβαια σε όλες σχεδόν τις αρχαίες κοσμογονίες συμβόλιζε την γέννηση του σύμπαντος και της ζωής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το σύμβολο των ορφικών Μυστηρίων πού ήταν ένα φίδι τυλιγμένο γύρω από ένα αυγό, που συμβόλιζε τον κόσμο που περιβάλλεται από το Δημιουργικό πνεύμα. Στο επίπεδο της μύησης και της φιλοσοφίας, συμβόλιζε τον νεόφυτο που την στιγμή της μύησης έσπαγε το κέλυφος του αβγού και ένας καινούργιος πνευματικός άνθρωπος γεννιόταν.
Τα σοκολατένια πασχαλινά κουνελάκια, αποτελούν ίσως τη μεγαλύτερη χαρά των παιδιών, στην εορτή του Πάσχα. Αρχικά, το πασχαλινό κουνελάκι ήταν λαγός. Για τους Σάξονες ο λαγός ήταν το έμβλημα της θεάς Eastre, την οποία τιμούσαν την άνοιξη. Από αυτήν άλλωστε προέρχεται η λέξη Easter, που σημαίνει Πάσχα στα αγγλικά. Για τους Κέλτες και τους Σκανδιναβούς ο λαγός αποτελούσε επίσης το σύμβολο της θεάς της μητρότητας και της ανοιξιάτικης γονιμότητας. Το παραδοσιακό κουνελάκι που φέρνει αβγά στα παιδιά είναι γερμανικής προελεύσεως. Μια φτωχή γυναίκα, ανίκανη να προσφέρει γλυκίσματα στα παιδιά της, τα στέλνει στον κήπο όπου έχει κρύψει αβγά. Τα παιδιά βρίσκουν ένα κουνέλι και θα αποφασίσουν ότι αυτό το ζωάκι τούς έφερε τα πασχαλινά αβγά που είχε νωρίτερα διακοσμήσει η μητέρα τους.
Η επίδραση όμως των τελετουργιών της αρχαίας Ελλάδος στην Ορθοδοξία φαίνεται ότι είναι μεγαλύτερη από όσο οι περισσότεροι γνωρίζουμε. Για παράδειγμα στο αντίστοιχο Χριστιανικό Πάσχα στην Αρχαία Ελλάδα γιόρταζαν τα «Αδώνια», κατά τα οποία γινόταν αναπαράσταση του θανάτου του Άδωνι. Οι γυναίκες στόλιζαν το νεκρικό κρεβάτι με λουλούδια και καρπούς τραγουδούσαν μοιρολόγια.Ακολουθούσε επιτάφιος πομπή, ενώ την επομένη ημέρα ακολουθούσε η ανάσταση του Άδωνι που συμβόλιζε την καρποφορία της φύσης.
Αλλά και η μετάληψη με το «θείο» σώμα και αίμα ήταν μέρος των τελετουργιών τόσο των Κορυβαντικών, όσο και των Ορφικών μυστηρίων. Στην μετάληψη των Ορφικών οι πιστοί, επιδίδονταν σε ωμοφαγία ταύρου και οινοποσία, που συμβόλιζε το σώμα και το αίμα του Ζαγρέα. Πίστευαν ότι με αυτόν τον τρόπο κατέρχονταν σε αυτούς η θεότητα και γέμιζε τι ς ψυχές τους. Στα Κρητικά μυστήρια, η προσφορά του Ζαγρέα Διόνυσου και η θυσία του Μινώταυρου, ήταν η θεία Δωρεά, κάθοδος της πνευματικής δύναμης, του συμβολικού ταυρείου αίματος, που αφού πέρασε από διάφορα στάδια και στα άλλα ελληνικά Μυστήρια των ιστορικών χρόνων, όπως και στα Μιθραϊκά των Περσών κ.λ.π. πέρασε και στα Χριστιανικά στους μετέπειτα αιώνες…
 
 
 

ΣΤΟ ΡΟΎΠΕΛ Ο Κ. ΠΑΠΟΎΛΙΑΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ 70Η ΕΠΈΤΕΙΟ ΜΝΉΜΗΣ ΤΟΥ ΑΠΌΡΘΗΤΟΥ ΟΧΥΡΟΎ

Στις Σέρρες θα μεταβεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας, την Κυριακή 10 Απριλίου, για να παραστεί στις εκδηλώσεις για τα 70 χρόνια από τη μάχη των Οχυρών του Ρούπελ.
Μετά το πέρας των εκδηλώσεων μνήμης, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα ξεναγηθεί στο μουσείου του Οχυρού, ενώ στη συνέχεια θα μεταβεί στην μονή Τιμίου Προδρόμου Ακριτοχωρίου Σιδηροκάστρου, όπου θα παραστεί στο γεύμα που γίνεται προς τιμήν του, από τον Μητροπολίτη Σιδηροκάστρου, Μακάριο.
 
 
 

ΑΚΡΙΒΌΤΕΡΑ ΘΑ ΠΩΛΕΊΤΑΙ ΦΈΤΟΣ ΤΟ ΑΡΝΊ ΣΕ ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΠΈΡΥΣΙ, ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΤΙΜΉΣΕΙΣ ΧΟΝΔΡΕΜΠΌΡΩΝ ΚΡΈΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΉΔΗ ΠΡΟΧΩΡΟΎΝ ΣΕ ΠΡΟΜΉΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΆΣΧΑ. 
Αιτία της ανόδου των τιμών είναι η μειωμένη ελληνική παραγωγή και το γεγονός ότι οι γειτονικές χώρες που μάς προμήθευαν με ζώντα ζώα (Βουλγαρία, Αλβανίας κ.λπ.) φέτος δεν είναι σε θέση να καλύψουν την ελληνική ζήτηση, καθώς έχει απορροφηθεί η παραγωγή τους -σχεδόν το σύνολό της από την Τουρκία- σε πολύ υψηλές τιμές, μάλιστα.
Η εκτίμηση των χονδρεμπόρων είναι ότι η μέση τιμή από τα 7 ευρώ που ήταν πέρυσι, φέτος θα διαμορφωθεί γύρω στα 11 ευρώ το κιλό για το αρνί, κάτι που εκτιμάται ότι θα επιφέρει και μείωση των ποσοτήτων που θα αγοραστούν. 
Η κατάσταση που διαμορφώνεται λόγω της οικονομικής κρίσης και των περιορισμένων οικονομικών δυνατοτήτων που έχουν τα ελληνικά νοικοκυριά έχει προβληματίσει τους εμπόρους που προχωρούν σε παραγγελίες λιγότερων ποσοτήτων σε σχέση με παλαιότερα χρόνια.
Στο μεταξύ, θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυξάνονται τα «κανόνια» χονδρεμπόρων κρέατος μικρού μεγέθους, καθώς δεν παρουσιάζουν την απαιτούμενη ρευστότητα που απαιτείται για τις προμήθειές τους.

Διαφορετική εικόνα
Πάντως το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας σε ανακοίνωσή του, με την οποία γνωστοποιεί τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών, ενδεικτικά αναφέρει ορισμένες τιμές, από τις οποίες προκύπτει ότι το νωπό αρνί εμφανίζει μείωση σε σχέση με πέρυσι που φθάνει και το 13,48%, το νωπό κατσίκι μείωση 11,19%, το νωπό κοτόπουλο μείωση 12,61%, το νωπό μοσχάρι σπάλα μείωση 9,62%, το νωπό χοιρινό -μπριζόλα λαιμού μείωση 7,46%.
Επίσης, οι τιμές στα λαχανικά παρουσιάζουν μείωση που φθάνει και το 43%. Ενδεικτικά το αγγουράκι τεμάχιο μειώθηκε κατά 28,10%, τα κολοκυθάκια κατά 17,75%, η μελιτζάνα (φλάσκα) 30,54%, το μπρόκολο κατά 43,23% και το σπανάκι 25,21% πάντοτε σε σχέση πέρυσι. 
Ωστόσο, ακριβότερα σε σχέση με πέρυσι διαμορφώνεται η τιμή της πατάτας και της ντομάτας κατά 9% και 6,7% αντίστοιχα. Ειδικά δε η τιμή της εισαγώμενης πατάτας είναι ακριβότερη κατά περίπου 43% σε σχέση με πέρυσι λόγω των ελλείψεων που παρατηρούνται διεθνώς.
 
 
Η ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΥΞΕΙΝΟΥ ΛΕΣΧΗΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 
 
 
 

ΑΎΡΙΟ ΑΝΑΜΈΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΚΔΙΚΑΣΤΕΊ Η ΥΠΌΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕΊΩΣΗΣ ΠΡΟΣΤΊΜΩΝ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΆΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΉΣ ΜΑΚΕΔΟΝΊΑΣ ΠΑΝΑΓΙΏΤΗ ΨΩΜΙΆΔΗ ΣΕ ΠΡΑΤΗΡΙΟΎΧΟ ΥΓΡΏΝ ΚΑΥΣΊΜΩΝ. Η ΥΠΌΘΕΣΗ ΕΊΧΕ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕΊ ΓΙΑ ΣΉΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΕΝΤΑΜΕΛΈΣ ΕΦΕΤΕΊΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ, ΑΛΛΆ, ΜΑΖΊ ΜΕ ΆΛΛΕΣ ΥΠΟΘΈΣΕΙΣ, ΜΕΤΑΤΈΘΗΚΕ ΤΕΛΙΚΆ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΈΜΠΤΗ, ΛΌΓΩ ΠΑΡΈΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΩΡΑΡΊΟΥ. ΣΕ ΠΡΏΤΟ ΒΑΘΜΌ Ο Κ. ΨΩΜΙΆΔΗΣ ΕΊΧΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΊ ΣΕ ΠΟΙΝΉ ΦΥΛΆΚΙΣΗΣ 12 ΜΗΝΏΝ, ΜΕ ΤΡΙΕΤΉ ΑΝΑΣΤΟΛΉ, ΚΑΘΏΣ ΚΡΊΘΗΚΕ ΈΝΟΧΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΆΒΑΣΗ ΚΑΘΉΚΟΝΤΟΣ. Η ΜΕΊΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΤΊΜΩΝ ΈΓΙΝΕ ΤΟΝ ΝΟΈΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2005, ΌΤΑΝ Ο Κ. ΨΩΜΙΆΔΗΣ ΉΤΑΝΝΟΜΆΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ.
 
Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
-Το blog μας περιλαμβάνει αιχμηρά και καυστικά σχόλια από την επικαιρότητα που επηρεάζουν άμεσα την ζωή μας...!

-ΕΠΙΣΗΣ... ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ - και όχι μόνο - ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ - ΑΘΛΗΤΙΚΑ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

Υ.Γ.1 ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ (ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ) ΟΤΙ ΚΕΧΑΓΙΑ ΣΤΑ "ΑΡΧ...Α" ΜΑΣ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΜΟΙΑ ...!!!

Y.Γ.2 ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ...ΚΑΤΩ...ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ...
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
11/6Διανομή τροφίμων σε απόρους στη δυτική Θεσσαλονίκη
8/6Από σήμερα οι αιτήσεις για δωρεάν φιλοξενία σε βρεφονηπιακούς σταθμούς
1/6ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης : Με λεωφορεία των ΚΤΕΛ από σήμερα δρομολόγια τεσσάρων γραμμών του ΟΑΣΘ