Γάτος...Ο Μακεδών!
Φίλους έχω μόνο τα ποντίκια...
***ΠΡΟΣΟΧΗ***
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από τις 20 Δεκεμβρίου η υπηρεσία του Capital.gr
Capital Blogs θα αναστείλει τη λειτουργία της για τεχνικούς λόγους.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Λίγα λόγια για εμένα
Στην αρχή ήμουν άσπρος...! αλλά με τις βλακίες που ακούω και βλέπω καθημερινά έγινα μαύρος...!
Σελίδες


Το σύμφωνο συνεργασίας για την ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014 - 2020 και την υλοποίηση του έργου "Δυτικός Προαστικός Σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης"
619 αναγνώστες
Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014
14:14

Το σύμφωνο συνεργασίας για την ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014 - 2020 και την υλοποίηση του έργου "Δυτικός Προαστικός Σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης" θα υπογράψει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, αύριο, Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014 και ώρα 14.00 στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης (οδός Βασ. Γεωργίου Α' 1, αίθουσα συσκέψεων, 3ος όροφος).

 

Το σύμφωνο θα συνυπογράψουν οι δήμαρχοι Δέλτα Γεώργιος Γλώσσης, Κορδελιού – Ευόσμου Στάθης Λαφαζανίδης, Παύλου Μελά Διαμαντής Παπαδόπουλος, Αμπελοκήπων - Μενεμένης Λάζαρος Κυρίζογλου καθώς και εκπρόσωποι των φορέων:
• Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας
• ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
• ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε.
• Μητροπολιτική Αναπτυξιακή Θεσσαλονίκης Α.Ε.
• Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.
• Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών / Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης
οι οποίοι συμμετέχουν στην υλοποίηση του έργου.

Στη συνάντηση έχει προσκληθεί ο υπουργός Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης καθώς και η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή (ΕΔΑ) Μεταφορών του υπουργείου.

Μετά την υπογραφή του συμφώνου συνεργασίας θα γίνουν δηλώσεις στα Μέσα Ενημέρωσης.

Στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί η 1η Συνεδρίαση της Κοινής Επιτροπής Παρακολούθησης μαζί με την Ομάδα Διοικητικού και Τεχνικού Συντονισμού οι οποίες συγκροτήθηκαν στο πλαίσιο της προώθησης και υλοποίησης του έργου "Δυτικός Προαστικός Σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης".
ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
• Στόχος του έργου είναι η λειτουργική διασύνδεση με εναλλακτικό συγκοινωνιακό μέσο σταθερής τροχιάς του κέντρου της Θεσσαλονίκης με τη Δυτική αστική και προαστιακή ζώνη της καθώς και η ενδυνάμωση των δημοσίων συγκοινωνιών σε περιοχές της Θεσσαλονίκης που παραδοσιακά υποεξυπηρετούνται, με την κατανάλωση ελάχιστων πόρων. Με το έργο επίσης θα επιτυγχάνεται η διασύνδεση των αστικών μέσων συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και η αποσυμφόρηση του Κεντρικού Επιβατικού Σιδηροδρομικού Σταθμού.
• Σκοπός του συμφώνου συνεργασίας το οποίο συντάχθηκε μετά από Δημόσια Διαβούλευση και το συντονισμό από το Ινστιτούτο Μεταφορών, είναι η συνεργασία των εμπλεκομένων φορέων για την προώθηση των ενεργειών διοικητικής και μελετητικής ωρίμανσης του έργου και της επακόλουθης υλοποίησής του. Στο πλαίσιο αυτό επιδιώκεται η από κοινού δράση των φορέων προκειμένου να εξασφαλιστεί η αναγκαία χρηματοδότηση για την ωρίμανση του έργου από εθνικούς ή ευρωπαϊκούς πόρους και η ένταξη της υλοποίησής του σε Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του τρέχοντος ΕΣΠΑ καθώς και του ΕΣΠΑ 2014 – 2020 ή άλλο αναπτυξιακό χρηματοδοτικό μέσο της ΕΕ ή της Ελλάδας.

Το προτεινόμενο προς ωρίμανση έργο θα περιλαμβάνει:
• Την προκαταρκτική φάση στην οποία συγκαταλέγονται υπηρεσίες συμβούλου, τεχνικής υποστήριξης, εμπειρογνωμοσύνης και η εκπόνηση προκαταρκτικών μελετών που σχετίζονται με τη λειτουργία Δημόσιας Προαστιακής Συγκοινωνίας με μέσο σταθερής τροχιάς σε υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ
• Τη φάση των οριστικών μελετών και μελετών εφαρμογής
• Την ανακατασκευή, την επανάχρηση υφιστάμενου τμήματος μη ενεργού σιδηροδρομικού δικτύου του ΟΣΕ ή/και την κατασκευή νέων τμημάτων ώστε να καταστεί λειτουργική η προαστιακή σιδηροδρομική σύνδεση περιοχών της Δυτικής Θεσσαλονίκης (Σίνδος, Κορδελιό, Εύοσμος, Σταυρούπολη, Αμπελόκηποι, Μενεμένη) με το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης
• Τη δρομολόγηση διαθέσιμων οχημάτων τύπου «RAIL BUS»
• Την κατασκευή ενδιάμεσων στάσεων και τερματικών σταθμών στις ενδεικτικές θέσεις:
• Χρυσοστόμου Σμύρνης και Αισχύλου (ΔΙΑΒΑΤΑ)
• Νέα Μοναστηρίου και Αθανασίου Διάκου (Ελευθέριο – Κορδελιό)
• Νέα Μοναστηρίου και Επτανήσου (Εύοσμος)
• Σταθμός ΚΤΕΛ «Μακεδονία»
• Εμπορικού Κέντρου "City Gate"
• Επτανήσου και Καραολή & Δημητρίου (Εύοσμος)
• Ελ. Βενιζέλου και Σοφοκλέους (Αμπελόκηποι)
• Παπαφλέσσα και Αγίας Κυριακής (Εύοσμος – Άνω Ηλιούπολη)
• Μικράς Ασίας και Καραολή & Δημητρίου (Σταυρούπολη)
• Τερματικών σταθμών στη Σίνδο και το Λιμάνι Θεσσαλονίκης.

Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
-Το blog μας περιλαμβάνει αιχμηρά και καυστικά σχόλια από την επικαιρότητα που επηρεάζουν άμεσα την ζωή μας...!

-ΕΠΙΣΗΣ... ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ - και όχι μόνο - ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ - ΑΘΛΗΤΙΚΑ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

Υ.Γ.1 ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ (ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ) ΟΤΙ ΚΕΧΑΓΙΑ ΣΤΑ "ΑΡΧ...Α" ΜΑΣ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΜΟΙΑ ...!!!

Y.Γ.2 ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ...ΚΑΤΩ...ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ...
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις